هدفمند‌سازي يارانه‌ها به زودي اجرا مي‌شود

معاون اول رئيس جمهور خبر داد:

هدفمند‌سازي يارانه‌ها به زودي اجرا مي‌شود

خبرگزاري فارس: معاون اول رئيس جمهوري خبر داد، طرح هدفمند‌سازي يارانه‌ها كه در جهت رفاه و آسايش همه مردم كشور است، به زودي اجرا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از بجنورد به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمد‌رضا رحيمي در مراسم بهره‌برداري از 3 هزار و 985 واحد مسكوني در استان خراسان شمالي ضمن تقدير از وزير مسكن و ديگر دست‌اندركاران اين وزارتخانه گفت: هم‌اكنون تحول و انقلاب بزرگي در بخش مسكن به وجود آمده است كه سقوط قيمت‌ها و جلوگيري از سوداگري در بخش مسكن مهم‌ترين آن بوده است.
وي افزود: پس از جلوگيري از سوءاستفاده گران در بخش مسكن به دستور رئيس جمهور قيمت زمين از مسكن جدا شد و امروز شاهد ساخت و ساز ساختمان‌هاي فراوان در تمامي استان‌هاي كشور هستيم. معاون اول رئيس جمهور تصريح كرد: پيش از اين داشتن مسكن به آرزويي دست نيافتني براي عده‌اي تبديل شده بود كه در دولت احمدي‌نژاد و با همت تلاشگران وزارت مسكن، جوانان به سادگي مي‌توانند صاحب خانه شوند. وي خاطر‌نشان كرد: دولت در برخي از مناطق از نياز مردم پيشي گرفته است كه نمونه بارز آن در استان قم بود.
رحيمي گفت: در استان قم 21 هزار متقاضي براي مسكن ثبت نام كردند و اين در حالي است كه وزارت مسكن در حال آماده‌سازي بيش از 31 هزار واحد مسكوني در اين استان است. معاون اول رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود به طرح هدفمند‌سازي يارانه‌ها اشاره كرد و افزود: اين طرح كه در جهت رفاه و آسايش همه مردم كشور است، به زودي اجرا مي‌شود. وي تصريح كرد: تاكنون بخش زيادي از درآمدهاي كشور صرف پرداخت يارانه‌ها مي‌شد و افراد پرمصرف بهره بيشتري از يارانه‌هاي دولت مي‌بردند، اما با اجراي قانون هدفمند‌سازي يارانه‌ها، يارانه‌ها به شكل عادلانه در ميان اقشار مختلف جامعه تقسيم خواهد شد كه اين امر موجب رفاه همگاني، ايجاد رقابت ميان توليد كنندگان و بهبود كيفيت كالاها مي‌شود.
رحيمي افزود: با هدفمند‌سازي يارانه‌ها درآمدهاي كشور به شكل عادلانه و براي عمران و آباداني شهرها و روستاها هزينه خواهد شد.

0 نظرهای شما: