افزايش استفاده از خودروهاي شخصي دليل ترافيك شديد هفته گذشته

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ اعلام كرد:
افزايش استفاده از خودروهاي شخصي
دليل ترافيك شديد هفته گذشته

ما مشخص كرده‌ايم كه كدام مسيرها بيشتر دچار مشكل مي‌شود. اما در اين مورد احتياج به همكاري بيشتر با اورژانس داريم و از اورژانس تهران مي‌خواهيم در بخش امداد و نجات در تهران سريع‌تر اقدام كند.
ایلنا:- صبح امروز در سالن همايش‌هاي شهرك آزمايش نشست تخصصي پليس راهور با نهادهاي مربوط براي طرح زمستاني برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، سردار حسين رحيمي رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ درباره اين طرح گفت: پليس راهنمايي رانندگي تهران بزرگ در راستاي احكام پليس راهنمايي و رانندگي كشور طرح زمستاني را طراحي كرده است و با توجه به برنامه‌ريزي و هماهنگي كه با دستگاه‌هاي امدادي شده است انتظار مي‌رود در بارندگي و زمستان امسال غافلگير نشويم.
او تاكيد كرد: ما مشخص كرده‌ايم كه كدام مسيرها بيشتر دچار مشكل مي‌شود. اما در اين مورد احتياج به همكاري بيشتر با اورژانس داريم و از اورژانس تهران مي‌خواهيم در بخش امداد و نجات در تهران سريع‌تر اقدام كند.
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران با اشاره به ترافيك هفته گذشته كه پس از بارندگي شديد در پايتخت به‌وجود آمد گفت: اين ترافيك دقيقا به دليل حضور بيش از حد خودروها در معابر بود، يعني به دليل بارندگي شديد و كاهش خودروهاي عمومي ، بيشتر شهروندان از خودروهاي شخصي استفاده كردند. همچنين در اين نشست رئيس پليس كنترل ترافيك شهري سرهنگ مهرايي با توجه به اينكه پليس راه 18 تيم گشتي و 2069 تيم ثابت در 2069 نقطه خطرخيز دارد گفت: 373 ايستگاه پليس راهور نيز در جاده‌ها براي كنترل گشت‌ها حضور دارند.
او تاكيد كرد: در طرح زمستاني امسال از كل استان‌ها و راه‌هاي كشور بازديد مي‌شود.

1389/8/17 - 09:55:11 کد خبر : 160481

0 نظرهای شما: