موسيقي سنتي 40 درصد و موسيقي پاپ 20 درصد

ميزان تخيفيف برنامه‌هاي برج ميلاد
در آخرين تصميم هيات‌مديره اعلام شد:
موسيقي سنتي 40 درصد و موسيقي پاپ 20 درصد

تمام اجراهاي هنري که در روزهايي غير از دو روز پايان هفته و اعياد در برج ميلاد برگزار مي‌شود، از تخفيف 20 درصدي براي اجاره‌ي سالن همايش‌هاي اين برج برخوردار مي‌شوند. اين تخفيف براي كنسرت‌هاي سنتي 40 درصد است.
ایلنا- : مدیر سالن همایش‌های برج میلاد از موافقت هيات‌مديره شرکت برج ميلاد تهران با پيشنهاد تخفیف 20 درصدی برای همه اجراهاي هنري که در روزهايي غير از دو روز پايان هفته و اعياد برگزار مي‌گردد، خبر داد.
امیرعلی بشارتی(مدیر مرکز همایش‌های برج میلاد) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: در تاریخ شش مهرماه در جلسه هیات‌مدیره شرکت برج میلاد تهران که به رياست دکتر سيدهادي ايازي برگزار شد، اين پيشنهاد مطرح و کليات آن به تصويب رسيد. وی با اشاره به اینکه این مصوبه به محض ابلاغ، اجرايي خواهد شد، خاطرنشان کرد: این تخفیف علاوه بر اجراهاي موسيقي اصيل و سنتی شامل ساير اجراها نيز مي‌شود.
وي همچنين افزود: مکانيزم محاسبه‌ي تخفيف به اجراهاي اصيل باتوجه به مصوبه‌ي قبلي که تخفيف 20 درصدي را شامل آنان مي‌کرد، در شرکت تنظيم و پس از تصويب به زودي اعلام خواهد شد. اوایل شهریورماه امسال؛ به‌دليل اعتراض بخش زیادی از هنرمندان از گران بودن اجاره سالن میلاد، موضوع قيمت بالا براي اجاره‌ي سالن همايش‌هاي برج ميلاد مطرح و قرار است برج میلاد به کنسرت‌های موسيقي سنتی 20 درصد تخفیف دهد که اجراي این قانون از کنسرت کامکارها آغاز شد.
براساس تصميم جديد هيات‌مديره اين برج، از اين پس برگزاركنندگان کنسرت‌های پاپ و كلاسيك هم می‌توانند از 20 درصدي برخوردار شده و كنسرت‌هاي سنتي از 40 درصد تخفیف در برج میلاد برخوردار مي‌شوند.

1389/7/8 - 10:43:09 کد خبر : 151909

0 نظرهای شما: