تجمع بيش از 600 معلم خريد خدمتي مقابل مجلس

صبح امروز صورت گرفت
تجمع بيش از 600 معلم خريد خدمتي
مقابل مجلس


ما با درخواست خود اين وزارتخانه به مدارس رفتيم و حالا در اوايل راه و پس از گذشت سه سال مي‌گويند نيازي به حضور شما نيست/ نيروهاي خريد خدمتي زماني به داد آموزش و پرورش رسيده‌اند كه اين وزارتخانه كمبود نيرو داشت.
ايلنا:- بيش از 600 نفر از معلمان خريد خدمتي آموزش و پرورش در اعتراض به تمديد كردن قراردادهايشان از سوي آموزش و پرورش صبح امروز مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كردند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي ايلنا، اين معلمان در اعتراض به سياست‌هاي جديد وزارت آموزش و پرورش در بحث استعلام و مديريت نيروي انساني در آموزش و پرورش اقدام به تجمع كردند.
نماينده نيروهاي تجمع‌كننده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي ايلنا با اشاره به اينكه هيچ‌كدام از مسئولان آموزش و پرورش پاسخي به اعتراضات و مطالبات ما نداده‌اند، گفت: اكثر نيروهايي كه امروز دست به تجمع زده‌اند با سه تا چهار سال سابقه براي آموزش و پرورش و سيستم آموزشي اين كشور زحمت كشيده‌اند و با مدارك بالا همچون ليسانس و فوق‌ليسانس تدريس مي‌كنند اما مسئولان آموزش و پرورش تمامي سهميه‌هاي خود را براي استخدام به نيروهايي داده‌اند كه در آزمون استخدامي قبول شده‌اند.
وي افزود: ما با درخواست خود اين وزارتخانه به مدارس رفتيم و حالا در اوايل راه و پس از گذشت سه سال ديگر مي‌گويند نيازي به حضور شما نيست. نيروهاي خريد خدمتي زماني به داد آموزش و پرورش رسيده‌اند كه اين وزارتخانه با كمبود نيرو مواجه بود و با كم‌ترين حقوق كار كرديم. وي ادامه داد: اما امروز كه آموزش و پرورش ديگر نيازي به حضور ما نمي‌بيند، ما را پس مي‌زند.

1389/7/4 - 14:23 کد خبر : 150896

0 نظرهای شما: