انتقال نيروهاي قراردادي آموزش و پرورش تهران به شهرستان‌ها

اختصاصي
براساس جديد‌ترين بخش‌نامه وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد:
انتقال نيروهاي قراردادي آموزش و پرورش
تهران به شهرستان‌ها


بر اساس اين بخشنامه تنها نيروهاي قراردادي آموزش و پرورش مي‌توانند از كلان‌شهر تهران به ساير استان‌هاي كشور منتقل‌شوند/ انتقال‌نيروها بر اساس اعلام نياز واقعي آموزش و پرورش مقصد بايد صورت گيرد.
ایلنا- : معاونت توسعه مديريت و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش طي بخشنامه‌اي از انتقال كارمندان آموزش و پرورش استان تهران به شهرستان‌هاي كشور خبر داد. به گزارش خبرنگار ايلنا، بر اساس اين بخشنامه تنها نيروهاي قراردادي آموزش و پرورش مي‌توانند از كلان‌شهر تهران به ساير استان‌هاي كشور منتقل شوند. همچنين انتقال نيروهاي شاغل در ساير دستگاه‌ها به آموزش و پرورش شهرستان‌ها بر اساس اعلام نياز واقعي آموزش و پرورش مقصد و با رعايت شرايط احراز طرح طبقه‌بندي مشاغل اداري و ساير ضوابط و مقررات صورت مي‌گيرد. به گزارش خبرگزاري ايلنا متن بخشنامه به شرح زير است: 1
ـ منظور از ساير كارمندان انتقال يافته مورد اشاره در بندهاي 1 و 2، نيروهاي قراردادي كار معين مي‌باشد كه به استناد ماده 18 مصوبه شماره فوق‌الذكر از كلان شهر تهران به ساير استان‌هاي كشور منتقل گرديده‌اند. 2
ـ انتقال نيروهاي شاغل در ساير دستگاه‌ها كه از كلان شهر تهران منتقل شده‌اند و از سوي استانداري مقصد به آموزش و پرورش استان مربوطه معرفي مي‌گردند در صورت نياز واقعي آموزش و پرورش مقصد در پست اداري با رعايت شرايط احراز طرح طبقه‌بندي مشاغل اداري و رعايت ساير ضوابط و مقررات مربوطه به شرط انتقال پست فرد از دستگاه مبداء وي بلامانع است.
اجراي تبصره 2 بند 4 و بند 5 مصوبه مذكور موضوع تعيين ميزان هفتصد تا دو هزار امتياز و تا بيست و پنج درصد امتياز حقوق ثابت نياز به آيين‌نامه اجرايي مربوط از سوي مراجع ذي‌صلاح مي‌باشد كه در صورت وصول مراتب متعاقبا اعلام خواهد شد.

1389/7/3 - 11:55:09 کد خبر : 150527

0 نظرهای شما: