بی توجهی به مسایل اجتماعی لطمات جبران ناپذیری در پی دارد

بی توجهی به مسایل اجتماعی
لطمات جبران ناپذیری در پی دارد

ارومیه - خبرگزاری مهر: معاون سیاسی اجتماعی استاندارآذربایجان غربی نسبت به بی توجهی در خصوص مسایل اجتماعی و امور جوانان در سطح استان هشدار جدی داد.
به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، ابراهیم فتح الهی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی استان، بها دادن به مسایل اجتماعی را یک ضرورت و امرحیاتی معرفی کرد و اظهارداشت: اینکه باوجود این همه تریبون وامکانات شاهد اتفاق جدی دراین بخش نیستیم جای سوال دارد و باید درمحتوای برنامه ها ونوع نگرش به آنها توجه کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به مسایل جوانان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جهت تخلیه انرژی های نهفته درجوانان اقدام اساسی صورت نگرفته واین نقصان می تواند همچون فتنه 88 بوسیله دشمنان مورد سوء استفاده قرارگیرد.
فتح الهی توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی را راهکار اساسی برای حل مشکلات استان دانست و گفت: اگر در بخش های مختلف از راهبردهای اجتماعی استفاده شود موجب کاهش هزینه وعدم اتلاف انرژی می شود ودرصورت اعمال مدیریت جمعی این تاثیر بسیار افزایش می یابد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ضرورت شکل گیری مدیریت های جمعی خصوصا در بحث های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اگر بتوانیم با الگوبرداری از دفاع مقدس مدل های عملیاتی برای مدیریت جمعی در بحث اجتماعی تدوین کنیم والگوی جدی ما تفکر مدیریت جمعی باشد می توانیم تحول آفرین باشیم .
فتح الهی در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت استانداری آذربایجان غربی از دستگاه های اجرایی در جهت بروز توانمندی های استان افزود: در این راستا از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنیم.
وی بمب گذاری مهاباد را اقدام تروریستی از سوی ضد انقلاب برای تحت شعاع قرار دادن امنیت منطقه دانست و اعلام کرد: عده ای می خواستند تلاش مسئولان استان را در تامین امنیت منطقه زیرسوال ببرند و استانی که مهد فرهنگ وتمدن و دوستداردین ومجاهدت است را دوباره امنیتی کنند که باهوشیاری مدیران ومردم خنثی شد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۴:۲۹ , ۱۳۸۹/۰۷/۰۸

0 نظرهای شما: