افشين قطبي:

برد پياپي، 14 گل زده و 2 گل خورده كارنامه تيم ملي در 7
افشين قطبي:

به بازيكنانم افتخار مي‌كنم

در جام ملت‌هاي آسيا هم موفق خواهيم بود

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران جمعه شب پس از پيروزي قاطع برابر تيم ملي بحرين در نخستين ديدار از ششمين دوره رقابت‌هاي غرب آسيا گفت که به بازيکنانم افتخار مي کنم.
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افشين قطبي که در کنفرانس مطبوعاتي و راديو تلويزيوني پس از مسابقه شرکت کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره‌ي اين ديدار گفت: ابتدا بسيار خوشحالم که اين مسابقات را با قدرت و با کسب يک نتيجه خوب آغاز کرديم و به بازيکنانم افتخار مي کنم که اين‌گونه با قدرت و شهامت برابر حريف بازي کردند و به هفتمين برد پياپي خود در ديدارهاي بين المللي دست يافتند.
وي افزود: ما درحال ساختن تيمي هستيم که هدف آن قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا است و اين بازيکنان نشان دادند که تا چه اندازه استعداد و قدرت يادگيري دارند.
قطبي درپاسخ به سوال ديگري درباره آينده تيم ايران در جام ملت‌هاي آسيا و تاثير اين مسابقات بر تيم ملي اظهار كرد: از آنجا که جام ملت‌هاي آسيا در يک کشور عربي برگزار مي شود، حضور تيم ما در مسابقات غرب آسيا در اردن و اينکه تمام حريفان ما در اين مسابقات از کشورهاي عربي هستند، مي تواند کمک زيادي به ما کند.
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در پاسخ سوال خبرنگار ديگري که درباره‌ي غيبت تني چند از بازيکنان تيم بحرين از وي سوال کرد، گفت: اين يک مسابقات بين‌المللي است و همه ما مسووليت داريم که با تمام قوا در آن شرکت کنيم و اين اصلا مهم نيست که چند بازيکن آنها نبودند. اگر اين‌گونه باشد تيم ما هم درغياب چند بازيکن خود از تيم هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن و همچنين چند بازيکن آسيب ديده گام به اين مسابقات گذاشته اما ما هيچگاه اين مساله را بهانه نمي کنيم زيرا مسووليت داريم. از سوي ديگر تيم ايران نشان داد که درغياب چند بازيکن خود نيز خوب و زيبا بازي مي کند و اين مساله نشان دهنده ساختار تيم و حضور بازيکناني است که همه در يک سطح هستند.
افشين قطبي افزود: كاملا مشخص بود كه ما تيم برتر ميدان بوديم و در تمام 90 دقيقه مسابقه كيفيت بازي‌مان را به حريف ديكته كرديم و با وجود اينكه چند بازيكن كليدي‌مان را در اختيار نداشتيم كاملا مسلط بوديم.
سرمربي تيم ملي ايران در ادامه با اشاره به اهميت حضور در رقابت‌هاي غرب آسيا گفت: اين تورنمنت براي ما اهميت زيادي دارد. در جام ملت‌هاي آسيا با دو تيم آسياي ميانه هم‌گروه هستيم و بازي در اين رقابت‌ها تمرين بسيار خوبي است كه خودمان را براي حضور در جام ملت‌هاي آسيا آماده كنيم و با شرايط بازي خارج از خانه آماده شويم.
قطبي با ابراز رضايت از ادامه روند پيروزي‌هاي پياپي تيمش گفت: با پيروزي مقابل بحرين به روند بردهاي خود ادامه داديم و اكنون هفت بازي پشت سرهم را با پيروزي به پايان برده‌ايم و اين آمار قابل توجه است.
افشين قطبي همچنين با تمجيد از روحيه بالاي بازيكنان گفت: خوشبختانه تيم هم درون زمين و هم خارج از شرايط مسابقه ذهنيت بسيار خوبي پيدا كرده و من مطمئنم مي‌تواند خوب كار كند و علاوه بر قهرماني در رقابت‌هاي غرب آسيا در جام ملت‌ها هم موفق ظاهر شود.
قطبي در پايان در خصوص عملكرد بازيكنانش گفت: كاملا بازي را كنترل كرديم و چهره يك تيم قهرمان را داشتيم با اين سبك بازي استاندارد فوتبال ايران را در زمين نشان داديم. اميدوارم هر بازي نسبت به گذشته قويتر ظاهر شويم.
تيم ملي فوتبال ايران در سال 2010 تمامي هفت بازي رسمي خود را برده كه 14 گل زده و 2 گل خورده كارنامه تيم ايران در 9 ماه ابتدايي سال 2010 بوده است.
1389/07/03 09-25-2010 09:09:50 8907-00785: كد خبر

0 نظرهای شما: