طلافروش‌ها بايد از امروز كار خود را آغاز كنند

رئيس اتحاديه طلا و جواهر فروشان در گفت‌وگو با ايلنا:
طلافروش‌ها بايد از امروز كار خود را آغاز كنند

نشستي با هيات‌رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس براي بررسي مشكلات طلا و جواهر فروشان كشور برگزار شد و مقرر شد تا در هفته آتي طي نشستي با اعضاي كميسيون گزارشي از مسائل فني صنف به آنها داده شود.
ایلنا:- بر اساس اطلاعيه اتحاديه طلا و جواهرفروشان تمامي اعضاي اين صنف بايد از امروز مغازه‌هاي خود را باز كنند.
محمد كشتي‌آراي در گفت‌وگو با ايلنا، با بيان اين مطلب كه اتحاديه صنف طلا و جواهر فروشان كشور براي جلوگيري از برخي سوءاستفاده‌هاي احتمالي دشمنان از اعتراض صنفي اعضا روز گذشته اطلاعيه‌اي را صادر كرده بود گفت: اين اطلاعيه از تمامي مغازه‌داران مي‌خواست كه مغازه‌هاي خود را باز كنند.
وي افزود: اعضاء صنف طلا و جواهرفروشان امروز از اين اطلاعيه آگاهي پيدا كرده‌اند و ما از آنها مي‌خواهيم بنا بر خواست اتحاديه اقدام به بازگشايي مغازه‌هايشان كنند. رئيس اتحاديه طلا و جواهرفروشان كشور همچنين با اشاره به نشستي كه اعضاي اين اتحاديه با هيات‌رئيسه كميسيون اقتصادي مجلس براي بررسي مشكلات طلا و جواهر فروشان كشور داشته‌اند گفت: در اين جلسه ارسلان فتحي‌پور رئيس كميسيون و مرعشي يكي ديگر از اعضاي هيات‌رئيسه كميسيون در جريان مطالبات اعضاي اتحاديه طلا و جواهرفروشان قرار گرفتند و مقرر شد تا در هفته آتي طي نشستي با اعضاي كميسيون گزارشي از مسائل فني صنف به آنها داده شود.
وي خاطرنشان كرد: اعضاي صنف طلا و جواهرفروشان كشور بايد بدانند كه ما از طريق مجاري‌هاي قانوني پيگير مطالبات آنها هستيم و به دغدغه‌هاي آنها رسيدگي خواهيم كرد. به گفته كشتي‌آراي هرگونه تصميم گيري براي برخورد قانوني با اعضاي اتحاديه طلا و جواهرفروشان كه برخلاف نظر صنف اقدام به گشايش مغازه‌هاي خود نكنند توسط وزارت بازرگاني و يا مراجع بالاتر اتخاذ خواهد شد.

1389/7/7 - 14:45:51 کد خبر : 151816

0 نظرهای شما: