* از بيان مسائل اختلاف افكن دوري كنيم

لاريجاني در مرودشت شيراز:

* اوباما يك شرور بين‌المللي است *
از بيان مسائل اختلاف افكن دوري كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: مجلس علي لاريجاني با اشاره به سخنان اخير اوباما درباره ايران گفت: اوباما با چه رويي اين سخن را مطرح مي‌كند كه به دنبال كمك به ملت ايران است؟ او بداند يك شرور بين‌المللي است و هيچ وقت با ملت ايران نبوده است.
به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به شيراز، رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه سفر يك روزه‌اش به استان فارس، در سخناني در كنگره يادواره سرداران شهيد و 1200 شهيد شهرستان مرودشت با تاكيد بر اينكه آمريكا هيچ‌گاه دنبال خواسته ملت ايران قبل و بعد از جنگ و انقلاب نبوده است، گفت: آمريكا امروز در مقابل ملت ايران ايستاده است. آقاي اوباما بداند كه ما پيام نمي‌خواهيم بلكه يك جو غيرت مي‌خواهيم تا به حرف‌هايي كه مي‌زند اعتماد كنيم.
وي تصريح كرد: آمريكايي‌ها امروز رفتاري از خودشان نشان دادند كه بايد مدال شرارت بين‌المللي به آن‌ها داد.
وي با بيان اينكه آمريكا در قطعنامه اخير ضدايراني شوراي امنيت دنبال فريب‌كاري بود، گفت: آن‌ها خودشان دو كشور را براي مذاكره به ايران فرستادند، اما مسير را تغيير دادند. اين موضوع نشان داد كه آن‌ها فقط دنبال فريب‌كاري بودند و اين مساله بيانگر اين است كه بايد با پديده آمريكا با هوشياري برخورد كرد.
به گزارش ايسنا، رييس قوه مقننه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در سال گذشته در مشهد مقدس و در 13 آبان در مورد آمريكا اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب در آن سخناني تكليف ملت را در مورد آمريكا بسيار روشن‌تر بيان كرده‌اند. امروز پس از گذشت يك سال از سخنان مقام معظم رهبري، به خوبي اين سخنان براي ما مكشوف شده است كه بايستي آنها را مستمرا سامان داد.
لاريجاني با تاكيد بر اينكه همان عواملي كه در مدرسه دفاع مقدس حامل پيروزي ملت ايران شد، امروز عامل پيروزي ملت مي‌شود، گفت: اگر ملت ايران عوامل پيروزي دفاع مقدس را به درستي بشناسد و همان مسير را پيگيري كند، ترديد نداشته باشد كه آمريكايي‌ها نمي‌توانند با اين سر و صداها و تحريم‌، مانع اراده ملت شوند مطمئنا آن‌ها شكست مي‌خوردند كما آنكه تاكنون در مقابل اراده ملت ايران شكست خورده‌اند.
رييس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه يكي از اصول اين حركت، داشتن وحدت در داخل كشور است،‌گفت: مقام معظم رهبري به درستي بر موضوع وحدت تاكيد داشته است، از اين رو همه بايد با توجه به تاكيدات ايشان از بيان مسائلي كه باعث اختلاف در كشور مي‌شود دوري كنيم و آن‌ها را مطرح نكنيم و تابع رهبري باشيم.
لاريجاني ادامه داد: عامل ولايت فقيه، عاملي است كه از حقوق ملت صيانت مي‌كند از اين رو همه بايد تابع آن باشند.
وي خاطر نشان كرد: انشاءالله همين مسير غيرت اسلامي مردم ايران باعث ياس دشمنان شود. مطمئنا اين روحيه وحدت بين ملت ايران باعث مي‌شود كه دشمنان بدانند نمي‌توانند از چنين حربه‌هايي بر عليه كشور استفاده كنند.
رييس قوه مقننه همچنين تصريح كرد: همه دوستداران انقلاب بايد تلاش كنند تا مساله‌سازي در كشور ايجاد نشود. همه تابع ولايت فقيه، راه و فكر روحانيت باشند و آن را دنبال نمايند. همچنين پاسدار خون شهدا باشند و تلاش كنند روحيه‌ي مجاهدت را در خودشان روشن نگه دارند.

1389/07/03 09-25-2010 18:37:43 8907-01620: كد خبر

0 نظرهای شما: