گزارش تمرین امروز آبی پوشان

گزارش تمرین امروز آبی پوشان

غیبت پورحیدری و حضور 16 بازیکن

مجیدی در غیاب ملی‌پوشان بهترین شد! تمرین عصر شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که منصور پورحیدری غایب بود و 16 آبی‌پوش زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که از روز پنجشنبه گذشته تمریناتش را در کمپ ورزشی کردان کرج برپا کرده است، امروز شنبه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر به تمرین پرداخت. تمرین صبح آبی پوشان به کارهای بدنسازی و کار با وزنه اختصاص داشت و در تمرین عصر کارهای تاکتیکی انجام شد.
در تمرینات امروز چهار ملی پوش استقلال - عمران زاده، آشوبی ، مبعلی و میداودی - به دلیل همراهی تیم ملی در مسابقات غرب آسیا غایب بودند. محسن یوسفی و مجتبی جباری نیز در تهران مشغول فیزیوتراپی هستند که قرار است جباری از فردا به سایر بازیکنان ملحق شود.
در تمرین عصر امروز دوستانوز برزیلی نیز که دوران نقاهت را پشت سرمی گذارد با لباس شخصی حضور داشت و قرار است از روز دوشنبه در تمرینات شرکت کند. تمرین عصر امروز آبی پوشان با حضور 16 بازیکن برگزار شد و در پایان بازیکنان در قالب دو تیم به فوتبال درون گروهی پرداختند که فرهاد مجیدی بهترین بازیکن این فوتبال بود.
منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال به دلیل برخی مشکلات شخصی در تهران حضور داشت و از غایبان تمرین امروز بود. وی فردا به تمرین آبی پوشان اضافه خواهد شد.
براساس اعلام کادر فنی استقلال تمرینات این تیم تا روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی کردان کرج پیگیری خواهد شد و این تیم در بازگشت به تهران خود را برای برگزاری دیدار با صبای قم در هفته دهم لیگ برتر آماده خواهد کرد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۸:۵۵ , ۱۳۸۹/۰۷/۰۳

0 نظرهای شما: