هواپيماي سانحه‌ديده اروميه بيمه‌گر اتكايي نداشت

مديرعامل بيمه ايران در گفت‌وگو با ايسنا:

هواپيماي سانحه‌ديده اروميه بيمه‌گر

اتكايي نداشت

مديرعامل بيمه ايران از پرداخت فوري هزينه‌هاي درمان مصدومان و ديه جانباختگان سانحه هوايي اروميه خبر داد و اعلام كرد كه اين بيمه‌نامه، بيمه‌گر اتكايي نداشته است.



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اقتصاد - مديرعامل بيمه ايران از پرداخت فوري هزينه‌هاي درمان مصدومان و ديه جانباختگان سانحه هوايي اروميه خبر داد و اعلام كرد كه اين بيمه‌نامه، بيمه‌گر اتكايي نداشته است.
جواد سهاميان‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با ابراز تاسف از سانحه هوايي اروميه درباره نحوه گرفتن خسارت مصدومان و خانواده‌هاي جانباختگان اين سانحه اظهار كرد: بدنه هواپيما، ديه جانباختگان، درمان مصدومان و شخص ثالث كه شامل مزارع آسيب ديده است تحت پوشش بيمه ايران بوده است و اين خسارات ظرف 48 ساعت آماده پرداخت شده است.
وي ادامه داد: از همين حالا اگر مدارك مربوط به انحصار وراثت براي جانباختگان وجود داشته باشد به محض مراجعه، اين خسارت تقديم مي‌شود. راهي هم پيدا كرده‌ايم كه خانواده‌ها دنبال تشريفات انحصار وراثت دائمي نروند و بتوانند دو روزه اين گواهي را بگيرند.
وي مبلغ ديه جانباختگان اين سانحه را 45 ميليون تومان عنوان كرد.
مديرعامل بيمه ايران درباره بيمه‌گر اتكايي اين بيمه‌نامه گفت: اين بيمه‌نامه مشمول بيمه اتكايي نبوده و بيمه ايران با تمهيداتي كه به خرج داده نشان داده كه تحريم‌ها تاثيري بر صنعت بيمه نداشته است. اگر اين هواپيما بيمه‌گر اتكايي داشت، خسارات به اين سرعت پرداخت نمي‌شد.
سهاميان‌مقدم گفت: پس از تحريم‌ها ارتباط مان را با تحريم‌كنندگان قطع كرديم و با برخي ديگر از بيمه گران ‌كه سابقه خوبي داشتند ارتباط برقرار كرديم و تا كنون مشكلي نداشته‌ايم.
1389/10/24 01-14-2011 13:18:51 8910-15979: كد خبر

0 نظرهای شما: