تعهد محضري از كارگران مي گيرند

دبيراجرايي خانه كارگر ساوه:

تعهد محضري از كارگران مي گيرند

برخي از كارفرمايان براي سلب هرگونه شكايت عليه خود در حوادث ناشي از كار اقدام به اخذ تعهد محضري از كارگران مي‌كنند كه اين كار غير قانوني است ومسوولان تامين اجتماعي و وزارت كار بايد مانع اين اقدام شوند.


ايلنا:- دبيراجرايي خانه كارگر ساوه وزنديه از برخي كارفرمايان اين منطقه به دليل تاخير چندماهه در پرداخت حقوق كارگران انتقادكرد.
مهدي زماني نوري درگفت‌وگو با خبرنگارايلنا افزود: ما به ‌عنوان تشكل مدافع حقوق كارگران، كارفرمايان و توليد ملي هستيم و معتقديم كه كارخانه‌ها و واحدهاي صنعتي و توليدي بايد در محيطي توام با آرامش و عدالت و احترام به كارگران و كارفرمايان اداره شود. وي با تاكيد بر اينكه پرداخت نكردن چند ماه حقوق كارگران منطقي وشرعي نيست، اظهارداشت: حدود 5 واحد درساوه اين كار را انجام مي‌دهندكه اگر به اين كارشان ادامه دهند اسامي آنها را به اطلاع عموم خواهيم رساند.
زماني نوري همچنين از قراردادهاي سفيد امضاي بدون تاريخ شروع وخاتمه انتقاد كرد و اظهار نمود: اخيرا مشاهده مي‌كنيم كه برخي از كارفرمايان براي سلب هرگونه شكايت عليه خود در حوادث ناشي از كار اقدام به اخذ تعهد محضري از كارگران مي‌كنند كه اين كار غير قانوني است ومسوولان تامين اجتماعي و وزارت كار بايد مانع اين اقدام شوند.

1389/10/25 - 11:43 کد خبر : 174338

0 نظرهای شما: