با شعار نمي‌توان چرخ‌هاي اقتصاد كشور را چرخاند

رئيس اتاق زنجان:

با شعار نمي‌توان چرخ‌هاي اقتصاد كشور را چرخاند

بايد در اين دوران حساس كشور استراتژي مشخصي داشته باشيم تا بخش خصوصي كشور بيش از بيش با قدرت و صلابت به عنوان بخش خصوصي در كشور فعاليت كند، چراكه اقتصاد با واقعيت سرو كار دارد.


ايلنا: - رئيس اتاق بازرگاني زنجان با اشاره به هفتمين دوره انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني سراسر كشور، اتاق بازرگاني را كانون خدمت به جامعه عنوان كرد. به گزارش ايلنا، ابراهيم جميلي اظهار كرد: عضويت در هيأت نمايندگان اتاق‌هاي بازرگاني افتخاري و بي‌مزد است. او زمان برگزاري پنجمين دوره انتخابات اتاق بازرگاني زنجان را چهارم اسفند ماه سال جاري عنوان و تصريح كرد: منتخبان براي مدت 4 سال از سوي دارندگان كارت به اين سمت انتخاب مي‌شوند.
وي عضويت در اتاق بازرگاني را منوط به داشتن كارت عضويت دانست. جميلي از انتخاب هيأت نظارت بر انتخابات اتاق زنجان خبر داد و گفت: يك هيأت مركب از پنج نفر بر نحوه برگزاري صحيح انتخابات نظارت مي‌كنند. جميلي در ادامه افزود: بايد در اين دوران حساس كشور استراتژي مشخصي داشته باشيم تا بخش خصوصي كشور بيش از بيش با قدرت و صلابت به عنوان بخش خصوصي در كشور فعاليت كند، چراكه اقتصاد با واقعيت سرو كار داشته و با شعار نمي‌توان چرخ‌هاي اقتصاد كشور را چرخاند.
وي تاكيد كرد: از اين‌رو بايد بتوانيم با كمك به دولت و مجلس در اجراي برنامه پنجم و سند چشم‌انداز نقش بخش خصوصي را طوري ترسيم كنيم كه شاهد تقويت بخش خصوصي در پايان برنامه پنجم باشيم و در شرايط فعلي با كمك به توليد همه بايد به وظايف خود عمل كنند.
رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان زنجان در ادامه تصريح كرد: اتاق بازرگاني يك نهاد مدني با خدمات غيرانتفاعي است از اين رو اميد است انتخابات سالمي در كشور برگزار شود.

1389/10/30 - 12:33 کد خبر : 175454

0 نظرهای شما: