پيگير ديدار با مراجع و شخصيتها،به خصوص هاشمي‌رفسنجاني هستيم

عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات؛


پيگير ديدار با مراجع و شخصيتها،به خصوص

هاشمي‌رفسنجاني هستيم

امروز اتحاد و همگرايي در اصلاح‌طلبان به مراتب بيشتر از اصولگرايان است/جريان اصلاحات جرياني دائمي است كه در چهارچوب قانون عمل مي‌كند.


ايلنا :– عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات گفت : ديدار با مراجع و شخصيت‌هاي سياسي در دستور كار اين شورا است . در همين راستا ديدار با هاشمي رفسنجاني در اولويت است كه پيگيري مي‌شود.
احمد حكيمي پور در گفتگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به سوالي در خصوص آخرين فعاليت‌هاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اظهار كرد: در اين جلسات ضمن بحث در خصوص مسائل جاري موضوع اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، آثار و نقاط ضعف و قوت آن همواره بررسي مي‌شود و همچنين بحث تعامل اصلاح‌طلبان درخصوص انتخابات آينده و شروط اعلام شده از سوي برخي شخصيت‌ها توسط گروه‌ها به طور جداگانه مورد بحث قرار مي‌گيرد تا به شوراي هماهنگي بيايد و به يك تصميم واحد برسيم. وي افزود: مسايل مطرح شده براي حضور در انتخابات، كف خواسته‌هاي اصلاح‌طلبان است چرا كه تاكيد بر اجراي قانون اساسي است لذا جنجال برخي نيروهاي رقيب براي ما تعجب‌آور بود. حكيمي‌پور تصريح كرد: امروز اتحاد و همگرايي در اصلاح‌طلبان به مراتب بيشتر از اصولگرايان است و جريان اصلاح‌طلب جرياني دائمي است كه در چهارچوب قانون عمل مي‌كند و بايد ديد در ارتباط با عمل سياسي و عمدتاً انتخابات چه تصميمي گرفته مي‌شود. عضو شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در ادامه افزود: در جلسات اين شورا همچنين منشور اصولگرايي مورد بحث قرار گرفت و ما تلاش براي ارائه آن را، نشانه شكاف در جريان اصولگرا مي‌دانيم .
وي با اشاره به اينكه ديدار با مراجع و شخصيت‌هاي سياسي در دستور كار اين شورا است خبر داد كه ديدار با هاشمي رفسنجاني در اولويت است و پيگيري مي‌شود.

1389/11/5 - 13:53 کد خبر : 176373

0 نظرهای شما: