با اهتمام باشگاه آرارات تهران.-

با اهتمام باشگاه آرارات تهران

گرد هم آئی بزرگ پیش کسوتان فوتبال

نخستین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتال فوتبال

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی



تهران- دفتر خبری دی- پی- تی-- به همت باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات تهران، و به مناسبت سالگرد پیرورزی انقلاب اسلامی، نخستین دوره مسابقات فوتبال سالنی، با شرکت پیشکسوتان فوتبال برگزار می گردد. مراسم افتتاحه این بازی ها عصر روز پنجشنبه 30 دی ماه در سالن بسکتبال ورزشگاه آرارات تهران انجام شد.
در این مسابقات که در آستانهء دهه فجر انقلاب اسلامی و در مدت آئینهای گرامیداشت این رخداد تاریخی برگزار می گردند، پیشکسوتان تیمهای فوتبال آرارات، استقلال، استیل آذین، شاهین (ستاره ورزش) ، شعاع و هما حضور خواهند داشت.
در مراسم گشایش این بازی ها که با حضور پیشکسوتان فوتبال و ورزش ایران حضور داشتند، در سخنانی که از سوی هیئت برگزار کننده قرائت شد، با تبریک پیشاپیش دههء فجر انقلاب اسلامی، به احترام مرحوم منصور امیر آصفی سر مربی اسبق تیم فوتبال آرارات یک دقیقه سکوت اعلام شد.
سپس با بیان مشکلات مبتلا به باشگاه فرهنگی ورزشی آرارات، گفته شد : یقینا" آرارات تنها باشگاه تیمدار کشور است و با تنوع رشته های ورزشی و فرهنگی، قطعا" بدون کمک مالی دولت، باشگاه قادر به ادامهء فعالیت تیم فوتبال خود نخواهد بود.
وی آنگاه با اشاره به برنامه هآی آتی گفت: با توجه به روند رو به رشد کسری مالی و شدید تر شدن بحران مالی، باشگاه آرارات تصمیم به هزینه کردن در پی ریزی زیر ساختهای ورزش از پایه نو نهالان گرفت و در مدت دو سال گذشته با همکاری پیش کسوتان فوتبال آرارات به امر سازندگی زیر بنائی ورزش به ویژه فوتبال باشگاه اهتمام ورزیده و در این راستا در حال حاضر دارای مدرسهء فوتبال، و تیمهای نو نهالان، نوجوانان و نو جوانان می باشد و امیدوار است با یاری و حمایتهای مالی دولت و همت بازیکنان و حامیان ورزش کشور اقتدار و توانمندی گذشتهء خود را دو باره باز یابد.
سپس مسابقات روز اول به شرح زیر برگزار گردید:

رده سنی 42 الی 52 :
هما 4 – آرارات 4
استقلال 5 – استیل آذین 7
رده سنی 52 به بالا:
راه آهن 3 – شعاع 4
ستاره ورزش (شاهین) 3- آرارات 5
نخستین دور مسابقات فوتبل سالنی پیشکسوتان فوتبال، در دو رده سنی 40 الی 52 و 52 به بالا، به مدت 5 هفته تا 28 بهمن ماه، ساعت 18 روزهای پنجشنبه در سالن بسکتبال ورزشگاه آرارات تهران برگزار میگردد.

0 نظرهای شما: