غلامرضا رضایی: برنامه ما گرفتن سه امتیاز بود

گزارش خبرنگار مهر از قطر

غلامرضا رضایی:

برنامه ما گرفتن سه امتیاز بود

خیال‌مان راحت شد

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با پذیرش عملکرد نامطلوب این تیم در نیمه نخست دیدار برابر کره شمالی گفت: برنامه ما گرفتن سه امتیاز بود که توانستیم به هدف‌مان برسیم.


به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به دوحه قطر، غلامرضا رضایی پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر کره شمالی ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیروزی برابر کره بسیار سخت بود اما گرچه ما در نیمه نخست خوب نبودیم اما در نیمه دوم جبران کردیم و توانستیم به گل پیروزی دست یابیم.
وی اضافه کرد: قبول دارم تیم ایران بد بازی کرد اما برنامه ما در این دیدار مقابل تیمی که دفاعی فشرده داشت کسب سه امتیاز بود که در نهایت با گل انصاری‌فرد توانستیم سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کنیم و خیال‌مان را از بابت صعود راحت کنیم.
مهاجم تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: قطعا برنامه ما مقابل تیم‌های قدرتمند مرحله حذفی با این بازی متفاوت است و شما می توانید چهره متفاوتی را از تیم ایران در آن دیدارها ببینید.
رضایی در پایان گفت: من با نظر کادر فنی در نیمه نخست روی نیمکت نشستم اما مهم این است که توانستیم در یک دیدار سخت کره را شکست داده و صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم.
تیم ملی فوتبال کشورمان با پیروزی برابر کره‌شمالی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا با 6 امتیاز صعودش را به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۹:۳۶ , ۱۳۸۹/۱۰/۲۵


0 نظرهای شما: