تجمع دانشجويان در مقابل دفتر حافظ منافع مصر آغاز شد

تجمع دانشجويان در مقابل دفتر حافظ منافع
مصر آغاز شد

خبرگزاري فارس: جمعي از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران در اعتراض به كارشكني دولت مصر درمسير كاروان آزادي غزه در مقابل دفتر حافظ منافع اين كشور در تهران تجمع كردند.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دانشجويان دانشگاههاي تهران در اعتراض به كارشكني دولت مصر در مسير كاروان آزادي غزه از ساعت 20 امروز دوشنبه با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر حسني نامبارك تجمع خود را در مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران آغاز كردند.
دانشجويان با در دست داشتن پلاكارت‌هايي با مضامين "ننگ بر دولت مصر، حافظ منافع اسرائيل " خشم و انزجار خود را از اين اقدام دولت مصر به نمايش گذاشتند.
در حال حاضر اين تجمع ادامه دارد.
اعضاي كشتي «سلام» كه حامل يك تن كمك‌هاي مردم آسيا به غزه مي‌باشد، در حدود 54 ساعت بدون كمترين امكانات و دسترسي به آب و غذا در مسير دريايي به سمت العريش مصر معطل مانده‌اند و دولت مصر در راستاي ادامه سياست روز گذشته رژيم صهيونيستي در تعقيب و ارعاب كشتي بوسيله ناوچه‌ها و جنگنده‌هاي نظامي‏‎، اجازه بارگيري محموله‌هاي كشتي در العريش و انتقال آنها به غزه را نمي‌دهد. گزارش‌ها از اعضاي حاضر در كشتي نشان مي‌دهد، يكي از اعضاي كاروان كه بيمار است در وضعيت مناسبي قرار ندارد. 8 فعال از كشورهاي هند، ژاپن، آذربايجان، اندونزي، مالزي و سوريه هم اكنون در كشتي به سر مي‌برند. اخبار تكميلي متعاقباً ارسال مي‌شود.

0 نظرهای شما: