بايد با مراعات حقوق همه شهروندان اعتماد و اعتبار نظام را افزايش داد


آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از خانواده هاي بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات

بايد با مراعات حقوق همه شهروندان اعتماد و اعتبار نظام را افزايش داد


بخش خبري روزنامه جمهوری اسلامی : آيت الله هاشمي رفسنجاني ديروز در ديدار جمعي از خانواده هاي بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات با اشاره به شور و اشتياق زايدالوصف ايجاد شده در مردم قبل از برگزاري انتخابات كه نهايتا به حضور حداكثري مردم در پاي صندوقهاي راي انجاميد گفت : مردم سراسر كشور بسيار خوب و حماسي در صحنه انتخابات حاضر شدند ولي متاسفانه وقايع پس از آن و مشكلاتي كه براي برخي بوجود آمده ذائقه ها را تلخ كرد و فكر نمي كنم هيچ وجدان بيداري از وضع بوجود آمده راضي باشد.
وي ترويج ادعاي تنازع بر سر قدرت را در سطوح بالاي نظام انحراف در تبليغات ذكر كرد و گفت : حضور مردم در صحنه انتخابات به حق حماسه اي جاودانه و ماندگار و رقابت ها در قالب خانواده نظام و با تاييد كانديداها توسط شوراي نگهبان صورت گرفت و جنگ براي قدرت در سطح بالاي نظام و خارج از خانواده نظام نبود و بلكه به تصريح همه اركان نظام رقابت در انتخابات وظيفه اي اسلامي انقلابي و ملي است و نبايد توسط برخي به عنوان شكاف در نظام تلقي شود كه اين طرز فكر خود نوعي اهانت به مردم محسوب مي شود.
آيت الله هاشمي رفسنجاني با ابراز تاسف از اوضاع پيش آمده در جريان انتخابات و پس از آن گفت : اميدوارم با درايت و حسن مديريت مسائل در روزهاي آينده شاهد بهتر شدن اوضاع و حل مشكلات و كاهش آلام خانواده هاي چشم انتظار باشيم . وي افزود : بايد به فكر حفظ منافع و مصالح نظام در دراز مدت بود.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام حفظ نظام اسلامي و دستاوردهاي آن را وظيفه اصلي مسوولان و مردم دانست و تاكيد كرد : بايد سعي كنيم با مراعات حقوق همه شهروندان باعث حفظ همدلي و وحدت ضمن افزايش اعتماد و اعتبار نظام در نزد افكار عمومي جلوي سواستفاده دشمنان را نيز سد كنيد. در ابتداي اين ديدار جمعي از خانواده هاي بازداشت شدگان حوادث اخير گزارشي از نحوه بازداشت همسران و فرزندان خود به اطلاع رساندند.

0 نظرهای شما: