شربت تریاک موثرترین روش درمان اعتیاد است

شربت تریاک موثرترین روش درمان اعتیاد است
مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 گفت:
شربت تنتوراپی یوم (تریاک) موثرترین روش درمان اعتیاد است.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دژاکام با بیان اینکه شربت تنتوراپی یوم روشی موثر در درمان اعتیاد به شمار می رود گفت: کنگره 60 یکی از انجمنهایی است که این شربت برای درمان اعتیاد در آن استفاده می‌شود و این روش اثر خارق‌العاده دارویی و درمانی در درمان اعتیاد دارد.
دژاکام در میزگرد علمی پژوهشی که با عنوان "سیستم ایکس و شربت تریاک" درمجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد در تعریف سیستم ایکس گفت: تمام مجموعه سیستم عصبی مرکزی و محیطی و همه هورمونها و غدد درون‌ریز که رفتار و کردار انسان را کنترل می‌کنند، سیستم ایکس نامیده می‌شود. مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 در ادامه موادمخدر را همه انواع مواد اعتیادآوری دانست که انسان را از حالت تعادل طبیعی خارج می‌کند و به نوعی تخریب‌ کننده سیستم ایکس است.
دژاکام موثرترین دارو برای درمان اعتیاد را شربت تنتوراپی یوم (شربت تریاک) ذکر کرد و گفت: این روش بهترین و کاملترین روش برای درمان هر نوع اعتیاد با هر نوع مصرف است. تریاک دارای مجموعه‌ای از ترکیبات قدرتمند دارویی، نظیر آرامبخش، ضد درد و ضد افسردگی است که می‌تواند پوشش‌دهنده کامل عوارض سندرم محرومیت یا خماری ناشی از قطع مصرف هر نوع ماده مخدر باشد. وی افزود: تریاک در ابتدا و در سالهای بسیار دور به عنوان یک دارو برای درمان بیماریها مورد استفاده قرار می‌گرفت لیکن به مرور زمان بر اثر سوء استفاده برخی افراد سودجو از این ماده به یک هیولای مخوف در اعتیاد تبدیل شد.
مدیرعامل جمعیت احیای انسانی کنگره 60 اظهار داشت: بهتر است شروع درمان با تنتور اپیوم 3 وعده در روز باشد و به مرور زمان هر 3 وعده را به موازات هم کاهش داده و در ادامه با حذف یکی از وعده‌ها به دو وعده و در نهایت به یک وعده در روز برسد. دژاکام بیان داشت: بعد از پروسه درمانی به تدریج رنگ چهره بیمار کاملا شفاف و طبیعی می‌شود.
همچنین خواب منظم، سفید و طبیعی شدن صلبیه چشم، از بین رفتن کبودی دور چشمها، رفع حالات بی قراری و عصبی بودن از دیگر مشخصات بارز بیماران استفاده کننده از این روش است که با دیدن این مشخصات می‌توان مصرف شربت را قطع کرد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۴۱ , ۱۳۸۹/۰۴/۳۱

0 نظرهای شما: