در دولت نهم و دهم برخي اصولگرايان واقعي مورد بي‌مهري واقع شدند

اكرمي با اشاره به اختلافات اصولگرايان:

در دولت نهم و دهم برخي اصولگرايان
واقعي مورد بي‌مهري واقع شدند

در كشور يا گرفتار مرثيه‌سرايان هستيم كه فقط از اوضاع انتقاد مي‌كنند و يا گرفتار مديحه‌سرايان كه فقط “به‌به و چه‌چه” مي‌كنند/تا زماني كه حاضر نشويم حرف‌هاي يكديگر را بشنويم، اوضاع همين‌گونه خواهد بود
ایلنا- : عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تاكيد كرد: تا زماني كه حاضر نشويم دور يكديگر بنشينيم و حرف‌هاي يكديگر را بشنويم، اوضاع اختلافات همين‌گونه خواهد بود.
سيد رضا اكرمي نماينده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد اختلافات موجود در جناح اصولگرا اظهار داشت: اولين مسئله‌اي كه در اين جريان بايد روشن شود، “تعريف اصولگرايي” است. زيرا گاهي اين تعريف حداقلي و گاهي نيز حداكثري است. اما اگر آن را در چند اصل پذيرش انقلاب اسلامي، ولايت‌فقيه و قانون اساسي و شخص ولي‌فقيه بيان كنيم، قطعا بسياري از افراد علاقه‌مند به انقلاب در دايره اصولگرايي قرار مي‌گيرند.
اگر هم دايره اصول را زياد كنيم، ممكن است برخي افراد در آن نگجند. وي با بيان اينكه بعيد است اصولگرايان در بينش با يكديگر اختلاف داشته باشند، بلكه عمدتا در روش با هم اختلاف دارند، افزود: به طور مثال معتقدم در دولت نهم و دهم بسياري از اصولگرايان واقعي مورد بي‌مهري و بداخلاقي واقع شدند. هر چه فكر مي‌كنم متوجه نمي‌شوم كه چرا افرادي مانند دانش جعفري، پورمحمدي و ... بايد بركنار شوند. متاسفانه افراد داراي تجربه 30 ساله را با اين‌گونه روش‌ها دفع مي‌كنيم و افراد ناشي و ناوارد را روي كار مي‌آوريم كه در نتيجه اين رفتار، كشور را به جاي كارگاه تبديل به آزمايشگاه كرده‌ايم. اين نماينده مجلس همچنين اصولگرايان را به داشتن سعه‌صدر توصيه كرد.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در ادامه در مورد راه‌حل‌هاي ايجاد وفاق بين اصولگرايان گفت: در اين راستا سه كار بايد انجام شود، اول اينكه در يك محيط خودماني و صميمانه همه افراد و بخش‌هاي جريان اصولگرا با يكديگر سخن بگويند و دوم اينكه با اعتدال و انصاف سخن گفت. زيرا ما در كشور يا گرفتار مرثيه‌سرايان هستيم كه فقط از اوضاع انتقاد مي‌كنند و يا گرفتار مديحه‌سرايان كه فقط “به‌به و چه‌چه” مي‌كنند. در حالي كه اكنون در كشور مشكل بيكاري وجود دارد، از ظرفيت‌هاي اقتصادي استفاده نمي‌شود و علي‌رغم پيش‌بيني رشد هشت درصدي سالانه در برنامه چهارم توسعه، اين رقم صفر است.
وي ادامه داد: كار سوم اصولگرايان اين است كه صورت مسئله را پذيرفته و راه‌حل را دنبال كنند و به دشمن هم اهميت ندهند. زيرا آنها حتي موجوديت ما را نيز قبول ندارند. عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به اينكه دليل تداوم مشكلات مذكور در جناح اصولگرا چيست؟ تاكيد كرد: تا زماني كه حاضر نشويم دور يكديگر بنشينيم و حرف‌هاي يكديگر را بشنويم، اوضاع همين‌گونه خواهد بود. نبايد پشت سر هم سخن بگوئيم و سوءظن ايجاد كنيم. زيرا اگر مشكلات كشور رفع شد، نتيجه آن به سود همه است و اگر اوضاع رو به بدي هم رفت، يقه همه ما را مي‌گيرند.

0 نظرهای شما: