ارومیه به عنوان اولین شهر والیبال آسیا ثبت می شود

ارومیه به عنوان اولین شهر والیبال آسیا ثبت می شود
ارومیه - خبرگزاری مهر: مدیرکل تربیت بدنی آذربایجان غربی
از ثبت ارومیه به عنوان اولین شهر والیبال آسیا خبر داد.
علی ملااحمدی عصر شنبه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه دومین دوره رقابت های والیبال کاپ آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر از درخواست نامیده شدن شهر ارومیه به عنوان شهر والیبال آسیا بعنوان یکی از برنامه های جنبی این مسابقات خبر داد و افزود: برای این منظور پروتکلی آماده شده که در حضور ریاست محترم سازمان ورزش ایران و رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا دکتر بن ناصر امضا خواهد شد.
وی ادامه داد: بر اساس این پروتکل نام ارومیه بعنوان شهر والیبال آسیا در دفتر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا ثبت خواهد شد.
ملااحمدی امضای طومار دهها هزار نفری شهروندان ارومیه ای را نیز در همین رابطه عنوان کرد و گفت که این طومار قبل و حین مسابقات در ورودی سالن اصلی برگزاری رقبتها نصب شده و بیانگر درخواست مردم عزیز ارومیه برای گرفتن حداقل حق شان از سالها افتخاز آفرینی و استعدادهای ذاتی در رشته پرطرفدار والیبال است.
وی درادامه با اشاره به این دوره از مسابقات بیان داشت: سطح کیفی مسابقات بسیار بالاتر از دوره گذشت پیش بینی می شود و دلیلش هم این است که ابن مسابقات انتخابی مسابقات جهانی است و تیمها با حداکثر قوا پای به ارومیه خواهند گذاشت.
دومین دوره ر قابت والیبال کاپ آسیا با حضور هشت تیم برتر قاره آسیا به مدت شش روز از فردا 10 مرداد ماه سالجاری در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
تاریخ انتشار، تهران: ۲۰:۳۳ , ۱۳۸۹/۰۵/۰۹

0 نظرهای شما: