برنامه‌های صدا و سیما در برخی بخشها باید اصلاح شود

طباطبایی‌نژاد:
برنامه‌های صدا و سیما
در برخی بخشها باید اصلاح شود
اصفهان - خبرگزاری مهر: امام جمعه اصفهان گفت: برنامه‌های صدا و سیما در برخی از بخشها باید اصلاح شود تا بتوان برای رفع بعضی از مشکلات در جامعه قدم برداشت.
به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: ‌انسان باید برای اصلاح جامعه نخست خود را از منکرات دور کرده و اصلاح کند و پس از آن اقدام به اصلاح دیگران کند و در حال حاضر پخش برنامه‌هایی از صدا و سیما باعث برخی سرگردانی ها در بین جوانان می شود.
وی ادامه داد: ‌در صورتی که صداو سیما به پخش برخی از سریالها پرداخته و در آن برخی موارد دور از عرف و شرع را مطرح کند باید به سخنان امیر الموئمین (ع) اشاره کرد که فرموده‌اند چنین کاری همانند آن است که از یک چوب کج سایه‌ای راست بخواهیم، در حالیکه اصلاح سایه در واقع کاری بیهوده است.
امام جمعه اصفهان به سخنان اخیر برخی از وزرای کشورهای غربی مبنی بر تحریم بیشتر و فراتر ایران از آنچه در شورای امنیت تائید شده اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران از این تحریم‌ها خیرهای زیادی دیده است و این عامل در نهایت باعث می‌شود تا به خود اکتفایی برسیم. طباطبایی‌نژاد افزود: کسانی که حمایت از تروریست می‌کنند بدانند که این حرکت در نهایت به زیان خودشان خواهد بود و کسانی که این روحیه پلید را در انسانها ایجاد می‌کنند باعث می شوند تا آثار چنین حرکت‌هایی در کشورهای خودشان نیز ظاهر شود
. امام جمعه اصفهان در ادامه سخنان خود به شهادت شیخ فضل الله نوری نیز اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان این شخصیت نیز به دنبال ایجاد مشروطه مشروع در کشور بود که به سبب بی‌بصیرتی مردم زمان خویش به شهادت رسید. طباطبائی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روز اهداء خون و اهمیت توجه به این مسئله مباحثی را مطرح کرد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۵:۵۶ , ۱۳۸۹/۰۵/۰۸

0 نظرهای شما: