نمي خواهيم وارد مناقشات ديگران شويم

عليخاني با اشاره به سكوت سياسي اصلاح‌طلبان:
نمي خواهيم وارد مناقشات ديگران شويم

اصلاح‌طلبان از اختلافات ميان دولت و مجلس خوشحال نيستند/اگر اوضاع به اين صورت پيش رود دولت آتيه خوبي نخواهد داشت/ مناقشات قواي مجريه و مقننه مسئله‌اي ميان اصولگرايان است و بي‌طرفي در قبال اين جدال اقدام صحيحي است.
ایلنا: - عضو فراكسيون خط امام(ره) مجلس با دفاع از سكوت فراكسيون متبوعش در قبال برخي اختلافات در كشور، گفت: هر سه قوه يكپارچه در اختيار اصولگرايان قرار دارد و آنها هستند كه بايد عملكردشان را در ديد مردم قرار دهند.
قدرت‌الله عليخاني نماينده قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد دليل سكوت اصلاح‌طلبان و فراكسيون خط امام(ره) مجلس در قبال اختلافات دولت و مجلس اظهار داشت: مواضع اصلاح‌طلبان در عدم ورود به اين مسائل بهترين موضع بوده است. زيرا اختلاف ديدگاه‌ها و مناقشات اين دو قوه مسئله‌اي ميان اصولگرايان است و بي‌طرفي در قبال اين جدال اقدام صحيحي است.
وي افزود: اصلاح‌طلبان از اختلافات ميان دولت و مجلس نه تنها خوشحال نيستند، بلكه خواهان آن هستند تا قواي كشور در جهت منافع ملت و نظام مسير قانوني را طي كنند. زيرا امروز اختلافات وضع بسيار بدي پيدا كرده است. نماينده مردم قزوين با يادآوري اينكه به دليل عدم تمكين دولت از مصوبات مجلس، رئيس مجلس اخيرا مجددا دو قانون ديگر را براي اجرا ابلاغ كرده است، هشدار داد: اگر اوضاع به اين صورت پيش رود، دولت آتيه خوبي نخواهد داشت. عليخاني گفت: اصلاح‌طلبان فارغ از اختلافات، هر جا موضوعي را كه مطابق مصالح نظام و منافع ملت تشخيص دهند، در قالب موضع‌گيري، تذكر، مصاحبه و نطق بيان خواهند كرد.
عضو فراكسيون خط امام مجلس با بيان اينكه اين فراكسيون و اصلاح‌طلبان نسبت به اوضاع كشور بي‌تفاوت نيستند، تصريح كرد: ما نمي‌خواهيم وارد مناقشات ديگران شويم. از سوي ديگر قضاوت هم با مردم است. زيرا هر سه قوه يكپارچه در اختيار اصولگرايان قرار دارد و آنها هستند كه بايد عملكردشان را در ديد مردم قرار دهند و نشان دهند كه آيا مي‌توانند در كنار هم زندگي كنند و به خدمت بپردازند يا خير؟ وي در پايان گفت: با توجه به تمرد دولت از قانون، آينده خوشي را پيش‌بيني نمي‌كنم.
1389/5/8 - 12:42:53 کد خبر : 138267

0 نظرهای شما: