تماشاي فيلم‌ها با ويديو درخواستي*

تماشاي فيلم‌ها با ويديو درخواستي
رييس اداره مشاوره و بازاريابي مخابرات:
تعرفه اين سرويس نهايي نشده است
فيلم درخواستي از منزل و با ADSL دريافت مي‌شود
1388/09/08 11-29-2009 10:33:40
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
كاربر با استفاده از سرويس ويديو درخواستي از منزل و از طريق خط ADSL به دستگاهي به‌نام SET UP BOX متصل شده و از طريق آن با تلويزيون ارتباط برقرار مي‌كند و مي‌تواند فيلم مورد نظر خود را از سرويس آرشيو انتخاب و در همان لحظه تماشا كند.
حميد لطيفي - ‌رييس اداره مشاوره و بازاريابي شركت مخابرات ايران - در گفت‌وگو با خبرنگار فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين كه قرارداد اين كار براي تامين محتوا هماهنگ شده اما هنوز نهايي نشده است اظهار كرد: ما بايد شرح فعاليت و هر تعرفه را طبق آيين‌نامه به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كنيم و سازمان نيز بايد نظراتش را به ما ارائه دهد تا پس از آن تعرفه در كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات نهايي و مصوب شود.
وي با بيان اينكه هنوز تعرفه استفاده از اين سرويس مشخص و نهايي نشده است ابراز كرد: براي استفاده از اين سرويس در واقع محتواي رايگان را در شبكه قرار مي‌دهيم و براي اين كه بستر در اختيار كاربر قرار بگيرد، هزينه آبونمان دريافت مي‌شود و براساس محتواهاي خاص و به‌روز، هزينه و تعرفه خاصي تعريف مي‌شود كه هنوز اين تعرفه‌ها اعلام و نهايي نشده است.
او گفت: پيش‌بيني اين بود كه واگذاري اين سرويس را از اول مهرماه سال جاري شروع كنيم اما هنوز منتظر تعرفه و نهايي شدن آن هستيم.
لطيفي تاكيد كرد: اين سرويس برروي اينترنت نيست بلكه شبكه خصوصي VOP‌ است و درواقع شبكه داخلي كشوري است كه علاقه‌مندان مي‌توانند از راه دور و با استفاده از اين سرويس فيلم انتخاب خود را خريداري و تماشا كنند.
او ادامه داد: براي آموزش از راه دور و خريد نيز با تامين‌كنندگان محتوا وارد مذاكره مي‌شويم و با دانشگاه‌ها و مراكزي كه محتواي آموزشي براي كنكور دارند مذاكره خواهيم كرد.
وي تصريح كرد: با فروشگاه‌هاي بزرگ نيز براي خريد از راه دور مذاكره مي‌كنيم كه كاربر بتواند خريد خود را از داخل منزل و از فروشگاهي كه با ما قرارداد داشته باشد انجام دهد
.

0 نظرهای شما: