بنز هیتلر به میلیاردر روس رسید

بنز هیتلر به میلیاردر روس رسید


ایسکانیوز : یک میلیاردر روس ، مرسدس بنز «آدولف هیتلر» دیکتاتور پیشین آلمان نازی را خرید و به مجموعه عتیقه خود اضافه کرد.
به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : «میشائیل فرولیچ» دلال خودروهای کلاسیک و قدیمی ، بدون اشاره به نام میلیاردر روس گفت مرسدس بنز روباز 770K «هیتلر» پیش از جنگ جهانی دوم به یک موزه در «لاس وگاس» آمریکا فروخته شده بود.وی ادامه داد : سپس مرسدس بنز تاریخی به یک میلیونر اهل «باواریا» واگذار شد و پس از مرگش خودروی مورد نظر به همسر بیوه او رسید.
این زن در سال 2008 بنز روباز را به یک مجموعه دار آلمانی فروخت که شش دستگاه از این نوع بسیار نادر مرسدس را در اختیار داشت.
میلیارد روس پس از تائید اصالت ، مدارک و حتی نمره مرسدس بنز 770K «هیتلر» تمامی شش خودروی مجموعه دار آلمانی را خرید.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، گفته می شود او فقط برای مرسدس بنز «هیتلر» هشت تا 10 میلیون یورو پرداخته است.پیش تر یک ماکت کره زمین که دیکتاتور پیشین آلمان ، در اتاق فکرخود داشت در حراجی سانفرانسیسکوی آمریکا به قیمت هنگفت فروخته شد. کهنه سرباز آمریکایی به نام «جان بارسامیان» ماه «مه» 1945 میلادی به خانه ویران شده «هیلتر» که در دامنه کوه های «آلپ» ایالت «باواریا»که به «آشیانه عقاب» موسوم بود رفت و ماکت کره زمین را میان خرابه ها یافت.
«جان» پس از جنگ دوم جهانی ، این یادگاری را به آمریکا برد و 60 سال پیش خود نگاه داشت.سرباز آمریکایی که 91 ساله شده بود تصمیم گرفت تا زنده است این ماکت را حراج ، و تاریخ آن را روایت کند.کارشناسان پیش از حراج پیش بینی کرده بودند این کره تا سقف 20 هزار دلار فروخته می شود اما پیشنهاد 100 هزار دلاری یک خریدار همه را شوکه کرد.

0 نظرهای شما: