معاون اجتماعي پليس مازندران هشدار داد:

معاون اجتماعي پليس مازندران هشدار داد:
جوانان جوياي كار مراقب كلاهبرداران باشند




خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران گفت: فردي كه با عنوان شركت خيام الكتريك از جوانان جوياي كار در ساري اخاذي مي‌كرد، دستگير شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از ساري به نقل از مركز اطلاع رساني پليس مازندران، رمضان قاسمي اظهار داشت: پليس مازندران گزارشي از ساري دريافت كرد كه برخي جوانان كار با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان براي ثبت نام در شركتي تحت عنوان خيام الكتريك كه با پخش آگهي در سطح شهر از جوانان جوياي كار دعوت به كار كرده در انتظار شغل بودند. وي تصريح كرد: ولي بعد از مدت‌ها هنوز نسبت به استخدام آنان اقدامي نشده است.
قاسمي خاطرنشان كرد: ماموران با انجام تحقيقات فني و پليسي پي بردند كه فردي اهل سقز و ساكن مياندوآب با انگيزه كلاهبرداري اعلاميه‌اي به عنوان كاريابي چاپ و در آن اعلام كرد براي تكميل كادر اداري خود نياز به كارگر با حقوق و مزاياي مكفي‌ست. وي ادامه داد: اين كلاهبردار اعلاميه‌ها را در شهرستان ساري پخش و با اعلام شماره تلفن و شماره سيبا مبلغ 20 هزار تومان از متقاضيان كار دريافت و متواري شد.
معاون اجتماعي پليس مازندران گفت: ادامه تحقيقات پليس حاكي است اين شخص به طور مشابه در ديگر استان‌هاي كشور با اقدامي مشابه از جوانان جوياي كار اخاذي كرده است. ‌وي افزود: اين فرد در استان آذربايجان غربي دستگير شد. قاسمي از دستگيري موسس مسكن مهر قلابي خبر داد و افزود: در پي مراجعه تعدادي از شهروندان ساروي مبني بر ثبت نام در موسسه تحت عنوان مسكن مهر 13 در سروينه باغ ساري و انتخاب اعضاي هيئت مديره و نايب رئيس و جعل مهر مسكن مهر اقدام به ثبت نام از متقاضيان مسكن در ساري كرده و با دريافت حدود 2 ميليون تومان از محل متواري شدند. قاسمي تصريح كرد: متهم براي جلب اعتماد مشتريان قبضي جعلي براي آنان صادر و تا كنون نيز بيش از 200 ميليون تومان كلاهبرداري كرد.

0 نظرهای شما: