در شکرانه اتحاد عنوان شد؛

در شکرانه اتحاد عنوان شد؛
واکنش لاریجانی به غیبت هاشمی و احمدی نژاد
انشاءالله همه اموراصلاح شود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم حضور محمود احمدی نژاد و اکبر هاشمی رفسنجانی در مراسم شکرانه اتحاد گفت: خداوند انشاء الله همه امور را اصلاح کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین مراسم شکرانه اتحاد که صبح امروز سه شنبه در محل مجلس شورای اسلامی و با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری آغاز شده است ضمن خیر مقدم به حاضران سخنرانی خود را آغاز کرد.
بر اساس این گزارش علی لاریجانی در آغاز سخنرانی خود با اشاره به غیبت رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عدم حضور آنان در این مراسم گفت: آقای دکتر احمدی نژاد و آیت الله هاشمی رفسنجانی تا کنون در این جلسه حضور نیافته اند که امیدوارم انشاء الله خداوند همه امور را اصلاح کند.
قرار بود بعد از سخنرانی علی لاریجانی رئیس قوه مقننه محمود احمدی نژاد رئیس جمهور، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه به ترتیب به ایراد سخن بپردازند.
رونمایی از تمبر یادبود شهید آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس و گرفتن عکس یادگاری از برنامه های پایانی این مراسم خواهد بود. یکی از نکات قابل توجه حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست شکرانه اتحاد است که تاکنون تعدادی از آنها با وجود گذشت حدود یک ساعت از زمان اعلام شده از زمان آغاز جلسه خالی مانده است.

0 نظرهای شما: