فرماندار جويبار:

فرماندار جويبار:
عدم رعايت بهداشت در نانوايي‌ها قابل اغماض نيست

خبرگزاري فارس-: فرماندار شهرستان جويبار گفت: رعايت نكردن بهداشت در نانوايي‌هاي اين شهرستان قابل اغماض نيست
.
به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان جويبار، عليرضا عليزاده صبح امروز در جلسه كميسيون تعزيرات آرد و نان شهرستان جويبار اظهار داشت: مساله بهداشت خبازي‌ها و كنترل آن از مسائل اساسي و مهمي به شمار مي‌رود كه اعضاي اين كميسيون بايد آن را لحاظ كنند. فرماندار شهرستان جويبار تاكيد كرد: واحدهاي خبازي كه داراي مشكل بهداشتي هستند در پرواخت تسهيلات اولويت دارند.
وي افزود: با اولويت پرداخت تسهيلات براي بازسازي و بهسازي خبازي‌هاي غيربهداشتي اين واحدها در مدت 15 تا 30 روز بعد از پرداخت تسهيلات بايد نسبت به بهداشتي كردن اين واحدها اقدام كنند. رئيس كميسيون تعزيرات آرد و نان شهرستان جويبار گفت: در صورت عدم رعايت زمان مشخص شده با هماهنگي بانك‌ها با پرداخت تسهيلات دريافتي به ‌صورت آزاد در نظر گرفته مي‌شود و يا تسهيلات به خبازي‌هاي ديگر پرداخت مي‌شود. وي با تاكيد بر اينكه رعايت بهداشت بايد در پخت نان مورد توجه جدي قرار بگيرد، بيان داشت: در اين خصوص هيچگونه اغماضي صورت نمي‌گيرد. فرماندار شهرستان جويبار درباره تعطيلي خبازي‌هاي غيربهداشتي اين شهرستان عنوان داشت: كميسيون تعزيرات بايد براي رفع مشكلات مردم مناطقي كه نانوايي‌هايشان تعطيل شده‌اند، سهيمه آرد اين واحدها را به نانوايي‌هاي نزديك اين واحدها تحويل تا مباردت به پخت نان كنند. وي همچنين از كميسيون تعزيرات خواست تا نسبت به كيفيت پخت نان خبازي‌هاي شهرستان جويبار دقت لازم را اعمال كنند و ادامه داد: با توجه به پرداخت يارانه‌هاي زيادي در زمينه تامين آرد براي نان نياز است تا در زمينه پخت خوب نان به‌ منظور جلوگيري از هدررفت يارانه‌ها همت كنند.
در ادامه اين جلسه دبير كميسيون تعزيرات آرد و نان شهرستان جويبار بر آموزش خبازان تاكيد كرد. رمضان بخشنده ابراز داشت: به‌دليل عدم بهره‌مندي خبازان از شيوه پخت نان مناسب با عدم كيفيت نان مواجه هستيم.

0 نظرهای شما: