جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی/

جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی
هیدینک: هلندی ها "آلمانی" بازی می‌کنند
گاس هیدینک با ابراز خوشحالی از اینکه تیم ملی فوتبال هلند به دیدار نهایی رقابت های جام جهانی راه یافته، گفت این تیم به سبک آلمانی ها بازی می کند.
به گزارش خبرگزاری مهر، تیم های فوتبال هلند و اسپانیا یکشنبه شب در دیدار نهایی نوزدهمین دوره رقابت های جام جهانی در ورزشگاه ساکرسسیتی ژوهانسبورگ با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
هیدینک که در جام جهانی 1998 تیم ملی هلند را به جمع چهار تیم پایانی رساند، در خصوص عملکرد این تیم گفت: هلندی ها به سبک آلمانی بازی می کنند. یعنی بازی واقعگرایانه جای بازی زیبا را گرفته است. البته این سبک بازی همیشه خوب نیست و من فوتبال زیبا را دوست دارم اما آنچه برت فن مارویک و بازیکنانش انجام داده اند فوق العاده بوده است.
هیدینک در خصوص انتقادات یوهان کرایف از تیم ملی هلند، گفت: وقتی من نتواسته ام تیمی را به فینال رقابت های جام جهانی هدایت کنم چطور می کنم در نقش یک منتقد ظاهر شوم. به عقیده من فن مارویک اعتماد زیادی به این تیم بخشیده است.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۷:۵۹ , ۱۳۸۹/۰۴/۱۹

0 نظرهای شما: