شهرياري: 26 شهيد و 312 مجروح حاصل حملات تروريستي زاهدان است

آخرين جزئيات حملات تروريستي زاهدان
شهرياري: 26 شهيد و 312 مجروح
حاصل حملات تروريستي زاهدان است

خبرگزاري فارس: نماينده مردم زاهدان در مجلس گفت: در حمله انتحاري پنج‌شنبه‌شب در مسجد جامع زاهدان 26 تن شهيد و 312 نفر مجروح شدند كه تعدادي سرپايي و مجروح و تعدادي مريض بدحال در آي.سي.يو تحت مراقبت هستند.

حسينعلي شهرياري در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به آخرين جزئيات حملات تروريستي پنج‌شنبه شب در مسجد جامع زاهدان، اظهار داشت: در حملات انتحاري ديشب در مسجد جامع زاهدان 26 تن شهيد و 312 تن مجروح شدند كه تعدادي از آنها سرپايي بوده و عده‌اي مريض بدحال در آي.سي.يو تحت مراقبت هستند.
وي در خصوص محكوم كردن اين حمله تروريستي از سوي وزير امور خارجه آمريكا، تصريح‌كرد: سران آمريكايي به ظاهر مدعيان حقوق بشر هستند اما در باطن گروهك‌هاي تروريستي مثل منافقين و جندالشيطان را حمايت مي‌كنند و به آنها امكانات مي‌دهند. شهرياري با تأكيد بر اينكه در اعترافات عبدالمالك اين موضوع وجود دارد كه با آمريكايي‌ها جلسه داشته و از آنها امكانات دريافت كرده و مأموريت داشته است، افزود: آنها مي‌خواهند ذهن افكار عمومي دنيا را منحرف كنند از اين رو اين شعارها مي‌دهند.
وي در خاتمه اين حملات تروريستي را در راستاي تفرقه‌افكني ميان تحكيم وحدت شيعه و سني دانست و گفت: قطعا اين حملات در تحكيم وحدت ميان شيعه و سني تاثير خواهد داشت و هر كس كه بگويد تاثير ندارد شعار داده و دروغ گفته است.

0 نظرهای شما: