ازنظر من؛ كار تعطيل است

محمدرحيم اخوت:
ازنظر من؛ كار تعطيل است
اخوت؛ ادبيات را در ايران تعطيل مي‌داند
او كه حاضر نيست تن به هيچيك از اصلاحيه‌هاي وزارت ارشاد بدهد، سه‌گانه‌اي در ارشاد دارد كه همچنان متوقف مانده است او مي‌گويد: كار ازنظر من تعطيل است
ایلنا-: طبيعي است كه من اصلاحيه‌ها را انجام نمي‌دهم و كار از نظر من تعطيل است. محمدرحيم اخوت كه سال پيش كتاب «مشكل آقاي خطانت» از وي منتشر شد، در گفت‌وگو با ايلنا، از وضعيت سه رمانش در وزارت ارشاد خبر داد و گفت: «نامه سرمدي»، «تا وقتي كسي هست» و «تماشا» سه‌‌گانه هستند. كه «نامه سرمدي» را غيرقابل چاپ اعلام كرده‌اند، «تا وقتي كسي هست» دچار اصلاحيه‌هاي زيادي شده است از يك پاراگراف تا 20 صفحه و رمان «تماشا» هم نزديك يك سال است كه در ارشاد مانده و هنوز جوابي نگرفته است. اخوت گفت: اصلا حاضر به انجام اصلاحيه‌ها نيستم و به ناشر هم گفتم نسخه‌هايش را براي من نفرستد، چون فقط اعصابم خرد مي‌شود. محمدرحيم اخوت با اين وجود بازهم مي‌نويسد. وي گفت:‌كاري به غير از نوشتن نداريم. آخرين كاري كه نوشته‌ام و به فكر چاپش هم نيستم يك اتوبيوگرافي است. گفتني است ناشر آثار «محمدرحيم اخوت»‌نشر آگاه است.
1389/4/16 - 11:49:20 کد خبر : 134058

0 نظرهای شما: