اخبار استیل آذین در اتریش/

اخبار استیل آذین در اتریش
حضور 3 بازیکن اروپایی و آفریقایی در تمرینات
توصیه تومباکوویچ به ملی‌پوشان مدافع تیم ملی اسلوونی،
یک مهاجم غنایی و مدافعی دیگر از صربستان در تمرینات تیم استیل آذین حضور دارند تا در صورت جلب رضایت کادرفنی، به جمع نفرات این تیم اضافه شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، مربیان استیل آذین برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف به دنبال جذب یک مدافع و یک مهاجم خارجی هستند که در این بین "اریک" مهاجم غنایی و "سوات فیله کوویچ" مدافع تیم ملی اسلوونی که پیشینه 20 بازی ملی را در کارنامه اش دارد، در تمرینات استیل آذین شرکت کردند تا تومباکوویچ در خصوص آنها تصمیم گیری کند.
همچنین یک مدافع صربستانی به نام "لوبین کوویچ" هم در تمرینات گروهی استیل آذین حضور دارد تا با جلب نظر کادرفنی این تیم بتواند پیراهن استیل آذین را برای فصل جدید بر تن کند.
ضمن اینکه پیش از حضور علی کریمی، حسن اشجاری، میلاد زنیدپور و مهرزاد معدنچی در اردوی تیم ملی، تومباکوویچ دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت و ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیکنان، از 4 ملی پوش تیمش خواست با حفظ آمادگی مطلوب و سلامت جسمی خود پس از پایان اردو به تمرینات تیم باشگاهی شان بازگردند.
از سوی دیگر استیل آذین ساعت 20 پنجشنبه هفته جاری به وقت محلی از طریق فرودگاه وین، با پروازی مستقیم عازم ایران شده و ساعت 4 بامداد جمعه وارد تهران می شود. آنها پس از استراحتی یک روزه تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر در ورزشگاه دستگردی پیگیری می کند.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۸:۱۵ , ۱۳۸۹/۰۴/۲۱

0 نظرهای شما: