كنگره بزرگ اصول‌گرايان با حضور همه گروه‌ها برگزار شود

پيشنهاد مشترك جامعه وعاظ و مبلغين:
كنگره بزرگ اصول‌گرايان با حضور
همه گروه‌ها برگزار شود
خبرگزاري فارس: جامعه وعاظ و مبلغين تهران ضمن در خواست از همه دلسوزان انقلاب اسلامي مبني حفظ اتحاد و همبستگي حول محور اصول گرايي با محوريت مقام معظم رهبري، پيشنهاد دادند كنگره بزرگ اصول گرايي با حضور همه گروهها و تشكلهاي اصولگرا را برگزار شود.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، بعد از توافق جامعه مدرسين و روحانيت مبارز مبني بر تشكيل كميته مشترك، اين‌بار جامعه وعاظ و جامعه مبلغين پس از ديدار حجت‌الاسلام شجوني و شجاعي به توافقات مشتركي رسيده و بر حفظ وحدت در بين اصولگرايان و دلسوزان انقلاب تاكيد كردند و در پايان اطلاعيه‌اي صادر و متن كامل آنرا در اختيار خبرگزاري فارس قرار دادند:
پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر لزوم اتحاد و عدم انشقاق در بين نيروها و گروه‌هاي درون نظام و ابراز نگراني‌هاي دلسوزان خصوصاً جامعه محترم روحانيت مبارز تهران و در پي نشست صميمي دبيران كل جامعه وعاظ و مبلغين تهران، حجت‌الاسلام شجوني و شجاعي و با حضور اكثريت اعضاي شوراي مركزي هر دو تشكل، ضمن اعلام همبستگي مجدد نسبت به مراتب ذيل اتخاذ تصميم بعمل آمد. 1- جامعه وعاظ و مبلغين تهران به عنوان اركان روحاني جامعه انقلابي و نظام مقدس جمهوري اسلامي نگراني خود را از زمزمه‌هاي تفرقه افكنانه كه توسط دشمنان قسم خورده و دوستان نا آگاه در جامعه پراكنده مي‌شود اعلام مي‌دارد. 2- جامعتين وعاظ و مبلغين تهران همواره خود را در صف مقدم جبهه و سرباز نظام مقدس جمهوري اسلامي دانسته و جان فشاني خود را در راهبردهاي رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مدظله‌العالي ابراز مي‌دارند. 3- جامعتين وعاظ و مبلغين تهران كه خود را در دايره اصولگرايي مي‌دانند از همه همفكران و علاقه مندان نظام مقدس جمهوري اسلامي مي‌خواهند كه با همدلي و هم فكري و در اجراي راهبردهاي عملي، اتحاد و همبستگي خود را حول محور اصول گرايي با محوريت رهبري راهيانه مقام معظم رهبري دام عزه العالي ابراز نموده و برپائي كنگره بزرگ اصول گرائي با حضور همه گروه‌ها و تشكل‌هاي اصولگرا را پيشنهاد مي‌نمايد. 4- دبيران جامعتين وعاظ و مبلغين تهران اراده و عزم خود را مبني بر انجام نشست‌هاي مشترك در آينده اعلام و به انجام آن تعهد نمودند.

0 نظرهای شما: