اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با علما و مراجع قم ديدار كردند

اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي با علما و مراجع قم ديدار كردند
1388/07/10 10-02-2009 09:41:52
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
يك عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي از سفر اعضاي شوراي مركزي و مسوولان واحد‌هاي اين حزب به قم خبر داد.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) گفت: اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي صبح روز پنجشنبه با آيات عظام مكارم شيرازي، نوري همداني و علوي گرگاني ديدار كردند و عصر همين روز نيز با آيات عظام صافي گلپايگاني و موسوي اردبيلي ديدار خواهند كرد و بعد از آن نيز نشستي با اعضاي هيات رييسه جامعه مدرسين حوزه علميه قم خواهند داشت.
وي با بيان اين‌كه " اعضاي شوراي مركزي حزب موتلفه و مسوولان واحد‌هاي اين حزب در جريان سفر به قم به زيارت حرم حضرت معصومه (ع) رفتند و از ضريح در دست ساخت حرم سيدالشهداء(ع) بازديد كردند" گفت: در جريان اين سفر توفيق داشتيم با برخي از مراجع ديدار و گفت‌وگو كنيم. البته اين جزو برنامه هميشگي موتلفه است و توصيه امام راحل نيز ارتباط و ديدار با مراجع بوده و اين‌كه از نظر مراجع استفاده شود.
وي ادامه داد: نظام حاكم بر كشور ما يك نظام اسلامي است و در اساسنامه حزب موتلفه نيز آمده كه اين حزب بايد به دنبال تشكيل جامعه نمونه اسلامي باشد؛ چراكه در اين جامعه مراجع و علما از جايگاه ويژه‌اي برخوردارند.
اين عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: در اين گونه ديدار‌ها اوضاع كشور و تحولات كشور و عالم اسلام مورد بحث قرار مي‌گيرد و فرصتي پيش مي‌آيد كه از نظر مراجع استفاده كنيم.
وي گفت: در اين ديدار‌ها هم‌چنين دبيركل محترم حزب موتلفه اسلامي گزارشي در رابطه با فعاليت‌هاي حزب و ديدگاه‌هاي اين تشكل در ارتباط با مسايل و تحولات كشور ارايه مي‌دهد.

0 نظرهای شما: