مرعشي در غرفه ايلنا/

مرعشي در غرفه ايلنا
با اصرار بر استمرار حاكميت افراد نالايق آشتي ملي اتفاق نمي‌افتد
طرح وحدت ملي بايد اگر بخواهد مورد توجه و تاييد جنبش سبز و جناح اصلاحات باشد
بايد حقوق ملت در آن رعايت شده باشد

فتنه از مناظره انتخاباتي آغاز شد

ايلنا:سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي گفت:با اصرار بر استمرار حاكميت افراد نالايق آشتي ملي اتفاق نمي‌افتد

به گزارش خبرنگار ايلنا حسين مرعشي با حضور در غرفه ايلنا در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با اشاره به طرح وحدت ملي اظهار داشت: طرح موسوم به وحدت ملي از سوي جمعي از اصولگرايان دلسوز تهيه شده كه هيچ اطلاعي در مورد كم و كيف آن نداريم ولي اين طرح در كل طرح مثبتي ارزيابي مي‌شود.
وي با بيان اينكه شرايط موجود شرايط مثبتي براي كشور، نظام و مردم نمي‌باشد اظهار داشت: اينكه طرح مذكور چه اصولي داشته و بر چه پايه‌اي تدوين شده است براي ما روشن نيست اما طبيعتا چنانچه مي‌خواهد مورد توجه و تاييد جنبش سبز و جناح اصلاحات باشد بايد حتما حقوق ملت در آن رعايت شده باشد و نتيجه طرح مذكور بايد در واقع اجراي قانون اساسي در ابعاد مختلف از جمله حقوق و آزادي‌هاي مردم برگزاري انتخابات سالم، رسيدگي به تخلفات رئيس‌جمهور و مقامات كشور و امكان رسيدگي به صلاحيت رئيس‌جمهور در قواي مقننه و قضائيه باشد. مرعشي ادامه داد: فكر نمي‌كنم كه با سپردن اداره امور كشور به افراد ناسالم و اصرار بر استمرار حاكميت افراد نالايق آشتي ملي اتفاق بيفتد.
وي همچنين در خصوص اظهارات اخير روح‌الله حسينيان مبني بر اينكه طرح وحدت ادامه فتنه براندازي است گفت: در فضاي سياسي امروز ايران اتفاقي شكل گرفته كه خود را نمايان مي‌كند و آن جدايي احمدي‌نژاد و تيم وي از تمام جريان اصولگراي كشور مي‌باشد. سخنگوي كارگزاران صحبت‌هاي حسينيان را بيان مواضع افراطي از سوي طرفداران احمدي‌نژاد عنوان كرد و گفت: هنوز سياست كلي آنها حمله به اين جريان مي‌باشد.

سخنگوي حزب كارگزاران همچنين در پاسخ به اين سوال كه آيا حزب كارگزاران قصد دارد براي تنوير افكار عمومي مسائل مطرح شده در مناظرات انتخاباتي را بررسي كند يا خير؟ اظهار داشت: مساله روشن است و چيزي براي كتمان وجود ندارد احمدي‌نژاد ادعاهايي را مطرح كرد كه اگر مدركي در آن خصوص دارد بايد ارائه دهد. مرعشي در پايان تاكيد كرد: فتنه از مناظره انتخاباتي و از سوي دولت آغاز شد.

0 نظرهای شما: