مادر نرگس كلهر:

مادر نرگس كلهر:
چرا كلهر دخترش را بدون حامي و مهر پدري رها كرد؟
خداوند بزرگ را شاكر هستم كه به‌رغم سمپاشي‌هاي شديد رسانه‌اي از سوي ايشان، همچنان به انجام وظايف خود در صدا و سيما و مراكز علمي اشتغال دارم و خدشه و يا توقفي در فعاليت‌هايم تا اين لحظه به‌وجود نيامده است

ايلنا -:در پي مصاحبه مشاور رسانه‌اي رئيس جمهور با خبرگزاري ايلنا و ارائه سخناني در رابطه با پناهندگي دخترش،مادر نرگس كلهر با ارسال جوابيه‌اي به اين خبرگزاري تاكيد كرد:متاسفم از اينكه آقاي كلهر به‌جاي پاسخگوئي به اين نكته كه به چه دليل مدت يكسال‌ونيم حاضر نشدند حتي صداي دخترشان را از طريق تلفن بشنوند و او را بدون حامي و مهر پدري رها نمودند؟
به گزارش ايلنا متن جوابيه معصومه طاهري بدين شرح است: خدمت خبرگزاري محترم كار ايران (ايلنا) با عرض سلام، لطفاَ در رابطه با مصاحبه آ‎قاي مهدي كلهر، مشاور رسانه‌اي رئيس‌جمهور با آن خبرگزاري به تاريخ 2/8/88 و ذكر غيرمستقيم نام اينجانب به عنوان ”همسر و مادر نرگس“ ، طبق قانون مطبوعات جوابيه‌ام را جهت باز هم روشن نمودن اذهان عمومي چاپ فرمائيد: ”همانگونه كه در جوابيه‌هايم به خبرگزاري مهر (22/7//88) و صدا و سيما، شبكه دوم، اخبار 30:20 (23/7/88) اعلام نمودم: ” اينجانب از بدو پيروزي انقلاب اسلامي (1357) تاكنون كمترين فعاليت سياسي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي، مقام رهبري و منتخبين مردم نداشته و ندارم.
فردي فرهنگي و دانشگاهي هستم و تاكنون وارد هيچ حزب، تشكيلات و گروه سياسي نشده‌ام. همانند بسياري از مردم، اقوامي در خارج از كشور دارم كه خوشبختانه به‌طور مرتب به ايران سفر مي‌نمايند و مشكلي از لحاظ ورود و خروج ندارند.
متاسفم از اينكه آقاي كلهر به ‌جاي پاسخگوئي به اين نكته كه به چه دليل مدت يكسال‌ونيم حاضر نشدند حتي صداي دخترشان را از طريق تلفن بشنوند و او را بدون حامي و مهر پدري رها نمودند؟ دائماَ در صدد توجيه اين موضوع، از طريق ايراد اتهام‌هاي واهي و بدون سند و مدرك به اينجانب هستند و هر روز در مصاحبه‌هاي خود به اين موارد كذب تاكيد مي‌كنند؟ از طرف ديگر خداوند بزرگ را شاكر هستم كه به‌رغم سمپاشي‌هاي شديد رسانه‌اي از سوي ايشان، همچنان به انجام وظايف خود در صدا و سيما و مراكز علمي اشتغال دارم و خدشه و يا توقفي در فعاليت‌هايم تا اين لحظه به‌وجود نيامده است.
با احترام معصومه طاهري موسوي توضيح ايلنا:خبرگزاري ايلنا به اطلاع رساني به دور از ايجاد تشويش اذهان عمومي اعتقاد دارد و بر اين باور است كه چنانچه اين مقدار اطلاع رساني به حريم خصوصي لطمه و آسيب برساند از رسالت خبري بدور است و جوابيه سركار خانم طاهري نيز به درخواست ايشان منتشر شده است و معتقديم رسانه‌ها بايد از ورود به حريم خصوصي بپرهيزند.

0 نظرهای شما: