عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري:

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري:
كروبي فردي مخلص و دلسوز نظام است
جريانات سياسي بايد حفظ شوند

خط اصلاح طلبان از بيگانه و بيگانه پرستان جداست
راضي نيستيم كه به كروبي بي‌احترامي شود
مهدوي كني، هاشمي رفسنجاني، عسگرولادي،
باهنر و لاريجاني به ميدان بيايند


ایلنا: عضو جبهه پيروان امام و رهبري پيشنهاد كرد: : بايد هر دو طرف سياسي كشور داوطلب شده و با برگزاري نشستي، يك منشور وفاق تهيه كنند و خطشان را از مخالفين نظام و اپوزوسيون جدا كنند.
مريم بهروزي در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در خصوص انتقاد حبيب الله عسگراولادي از هتك حيثيت موسوي و كروبي گفت: جبهه پيروان امام و رهبري جرياني متعادل و در خط رهبري و مردم است، لذا اصلا مايل نيستيم كساني كه زماني در جمهوري اسلامي مسئوليت داشته‌اند، مردم به آنها راي داده بودند و خدماتي را هم كرده‌اند، ساقط شده و در زمره افرادي چون بني صدر قرار گيرند.
وي با بيان اينكه تلاش مي كنيم تا اين شخصيت‌هاي سياسي در آغوش انقلاب بمانند، زيرا رهبري فرمودند جنس آنها از بيگانگان نيست، تصريح كرد: هم اصولگرايان بايد به اين مساله دقت كنند و هم اصلاح طلبان تلاش كنند كه در كنار نظام قرار گيرند، زيرا بيگانگان مي‌خواهند برخي جريانات را در كنار ضد انقلاب قرار دهند و اصولگرايان و اصلاح طلبان نبايد اجازه اين كار را بدهند. بهروزي ادامه داد: سر و كار اغتشاش‌گران و بر هم زنندگان امنيت با قانون است، اما جريانات سياسي بايد حفظ شوند و به عنوان بال‌هاي نظام و پشتيبان آن بكار گرفته شوند، لذا براي حفظ دو جريان سياسي اصلي كشور بايد انديشه كنيم تا آنها را به هم نزديك كنيم. عضو جبهه پيروان امام و رهبري پيشنهاد كرد: بايد هر دو طرف سياسي كشور داوطلب شده و با برگزاري نشستي، يك منشور وفاق تهيه كنند و خطشان را از مخالفين نظام و اپوزوسيون جدا كنند. زيرا خط اصلاح طلبان و اصولگرايان از بيگانه و بيگانه پرستان جداست.
وي با اشاره به سخن رهبري كه فرمودند همه گروه ها از خانواده انقلاب هستند، تاكيد كرد: كليت گروه‌هاي سياسي بايد حفظ شود و افراد خاطي و ناسازگار با كل نظام را هم بايد از خودشان دفع كنند تا براي مردم شفاف سازي صورت گيرد.
بهروزي در پاسخ به سوالي در مورد حمله به مهدي كروبي در نمايشگاه مطبوعات گفت: ما كروبي را فردي مخلص و دلسوز نظام و در خط امام(ره) مي دانيم و راضي نيستيم كه به او احترامي شود، اما وقتي عده‌اي در كنار ايشان شعار ضد نظام دهند، اين اتفاقات را هم بدنبال دارد كه عده‌اي در مقابل واكنش تند نشان دهند.
وي افزود: از كروبي انتظار داريم تا اجازه ندهد در كنار وي مطالبي عليه نظام و رهبري گفته شود و مخالفان نظام ميدان پيدا كنند. بهروزي تصريح كرد: اگر كروبي، موسوي و خاتمي پايبندي خود به قانون اساسي، نظام، ولايت فقيه و مردم را حفظ كنند، اين قضايا تمام مي‌شود، زيرا پديدآوردن وضعيت ناآرام به نفع هيچكس نيست.
وي با تاكيد بر اينكه بايد نشستي برگزار شود تا دلها به هم نزديك شده و خط قرمزها در نظر گرفته شود تا انسجام شكل گيرد، گفت: نبايد انتظار داشته باشيم دولت در اين زمينه كاري كند، زيرا الان ديگر وقت رقابت نيست و دولت بايد به پيگيري مطالبات مردم مشغول شود.
وي در پايان، در پاسخ به سوالي در مورد طرح ميانجيگري بين گروههاي سياسي، با بيان اينكه مهدوي كني، هاشمي رفسنجاني، عسگرولادي، باهنر و لاريجاني بايد به ميدان بيايند و رقابت بين گروههاي سياسي را سامان دهند، گفت: اين چهره ها مي خواهند بين جريانات سياسي آشتي ايجاد كنند و اگر بتوانند به توافق برسند، به نفع همه خواهد بود
.
1388/8/8 - 10:19:02

0 نظرهای شما: