فرمانده نيروي انتظامي:

فرمانده نيروي انتظامي
ناجا آمادگي دارد با هرگونه سوءاستفاده از آزادي‌هاي مشروع برخورد كند


برخي جريان‌هاي سياسي تلاش دارند پليس را به حاشيه ببرند




1388/08/09 10-31-2009 13:55:47
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - حوادث
فرمانده نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي آمادگي برخورد قاطع با هرگونه بي‌قانوني و سوء استفاده از آزادي‌هاي مشروع را دارد.
به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سردار احمدي‌مقدم در حاشيه صبحگاه يگان‌هاي نيروي انتظامي آذربايجان شرقي در تبريز با اشاره به اين كه برخي جريان‌هاي سياسي تلاش دارند نيروي انتظامي را به‌ ويژه پس از حوادث انتخابات در برخورد با اخلالگراني که امنيت جامعه، آزادي‌هاي قانوني و حقوق مردم را تضييع مي‌کنند به حاشيه ببرند، ادامه داد: نيروي انتظامي، نيروي است که ضمن دفاع از آزادي‌هاي مشروع در چارچوب نظام و جامعه اسلامي حرکت کرده و اجازه نمي‌دهد حقوق هيچ شهروندي ضايع شود.
وي با تاكيد بر اين كه نيروي انتظامي با انسجام و وحدت کامل به منظور پايداري از حقوق مردم ايستادگي خواهد کرد، گفت: حکومت ديني و جامعه اسلامي براي حرکت به سمت صلاح و پيشرفت چاره‌اي جز پيمودن مسير ولايت که از خدا و ائمه شروع شده و به ولايت فقيه در عصر حاضر ختم مي‌شود، نخواهد داشت.
سردار احمدي مقدم وظيفه خطير و مقدس نيروي انتظامي را حفظ ارزش‌ها در جامعه اسلامي عنوان كرد و افزود: پليس متخلق به اخلاق اسلامي و بدور از هرگونه رذايل، شايسته نظام اسلامي است واين پليس مي‌تواند در مقابل متجاوزان به حقوق انساني مردم و ارزش‌هاي اسلامي از کيان جامعه دفاع کند.
فرمانده نيروي انتظامي اظهار كرد: حرکت بدنه پليس به سمت دانايي، افزايش تعامل و بهره‌گيري از همدلي و همراهي مردم براي بهبود ضريب امنيتي در کشور است.
وي به آمادگي يگان‌هاي انتظامي در سطح کشور براي اجراي هر چه بهتر قانون و مبارزه با هرگونه بي‌قانوني و مقابله با متجاوزان و خلاف‌کاران اشاره کرده و گفت: نيروي انتظامي با انسجام و وحدت کامل به منظور پايداري از حقوق مردم ايستادگي خواهد کرد و هدف نيروي انتظامي حفاظت و حراست از آزادي‌هاي مشروع و قانوني است و اجازه تعدي به حقوق ديگران، ورود به حريم خصوصي مردم و سلب حقوق و آزادي‌ها را به کسي نمي‌دهد.

0 نظرهای شما: