رامين مهمان‌پرست سخنگوي جديد وزارت امور خارجه شد

رامين مهمان‌پرست
سخنگوي جديد وزارت امور خارجه شد



1388/08/09 10-31-2009 17:23:16 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
بعدازظهر امروز مراسم توديع و معارفه سخنگويان قديم و جديد وزارت امور خارجه با حضور وزير امور خارجه و قائم مقام، معاونين، مديران و روساي ادارت وزارت امور خارجه برگزار شد
.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منوچهر متكي وزير امور خارجه كشورمان با اشاره به جايگاه سخنگويي در وزارت امور خارجه در اطلاع‌رساني و توجيه افكار عمومي اظهار داشت: ما از خدمات و تلاش‌ها و تعامل نزديك آقاي قشقاوي با رسانه‌ها در سمت سخنگويي تقدير و قدرداني كرده و مسووليت سخنگويي در وزارت امور خارجه را جايگاه حساس در اين وزارتخانه به عنوان ويترين وزارت امور خارجه محسوب مي‌كنيم.
وي با معرفي رامين مهمانپرست به عنوان دستيار ويژه و سخنگوي جديد، مهمانپرست را با سابقه كار موفق در حوزه‌هاي فرهنگي و رسانه‌اي، فردي شايسته براي اين مسووليت معرفي و ابراز اميدواري كرد كه وي بتواند در مسووليت‌هاي جديد منشا خدمات ارزنده براي ديپلماسي كشور باشد.
رامين مهمانپرست پيش از اين در سمت سفير جمهوري اسلامي ايران در تايلند و قزاقستان و مديركل هماهنگي امور فرهنگي و معاون مديركل اطلاعات و مطبوعات مشغول انجام وظيفه بوده‌ است.
هم‌چنين امروز مراسم توديع و معارفه شيخ‌الاسلام و شيباني معاونين قديم و جديد خاورميانه و مشترك‌المنافع وزارت امور خارجه برگزار شد.
متكي با اشاره به سوابق و خدمات خالصانه حسين شيخ‌الاسلام در مسووليت‌هاي مختلف و طي سال‌هاي اخير اظهار داشت: آقاي شيخ‌الاسلام به عنوان اولين معاون سياسي وزارت امور خارجه فردي خدوم و با اعتقادات ريشه‌اي به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و دلسوز و با پشتكار در امور وزارت امور خارجه و اداره سفارتخانه‌ها موفق بوده‌اند و ما از تلاش‌ها و خدمات وي تشكر و قدرداني مي‌كنيم.
وزير امور خارجه كشورمان با اشاره به فعاليت‌هاي شيباني اظهار داشت: آقاي شيباني به عنوان مدير جوان و مجرب در حوزه خاورميانه وزارت امور خارجه دانست و او را فردي مناسب براي معاونت خاورميانه و مشترك المنافع معرفي كرد.

0 نظرهای شما: