گزارش كامل ايسنا از تجمع دانشجويان مقابل سفارت عربستان در اعتراض به حملات تروريستي اخير و كشتار شيعيان يمن

گزارش كامل ايسنا
از تجمع دانشجويان مقابل سفارت عربستان در
اعتراض به حملات تروريستي اخير و كشتار شيعيان يمن

1388/07/28 10-20-2009 16:34:06 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسيجمعي از دانشجويان ، طلاب و جوانان از دانشگاه‌هاي مختلف تهران و تشكل‌هاي مختلف به دعوت جنبش دانشجويان جهان اسلام در اعتراض به حملات تروريستي در زاهدان ، كردستان و كشتار شيعيان يمن و همچنين حمايت‌هاي سران كشور عربستان از اين جنايت‌ها مقابل سفارت عربستان تجمع كردند

به گزارش خبرنگار سياسي ايسنا، در اين تجمع كه ساعت 14 و 15 دقيقه با قرائت آياتي چند از قرآن مجيد آغاز شد تجمع‌كنندگان به سر دادن شعارهايي از جمله سعودي، ‌آمريكا و انگليس مرگ بر اين سه نوكر ابليس، ما به ركاب رهبري مي‌ميريم انتقام شوشتري را مي‌گيريم، سياست سعودي محكوم بايد گردد، اين حج آمريكايي تحريم بايد گردد، شيوخ آمريكا خجالت خجالت و غيره سر دادند.
همچنين در اين تجمع حاضران پلاكاردهايي با مضامين اعتراضي مانند تسخير لانه‌ي وهابيت، آل سعود غاصب، نابود بايد گردد، قبله‌ي مستضعفين آزاد بايد گردد، يمن ، عراق ، فلسطين اين سند جنايت سعودي و همچنين پلاكاردهايي با مضامين سخناني از امام (ره) و عكس‌ها و كاريكاتورهايي با همين مضمون در دست داشتند.
به گزارش ايسنا، در ادامه‌ي اين تجمع در حالي كه پرچم‌هاي حزب‌الله در دست تجمع‌كنندگان بود و بازوبند لبيك يا خامنه‌اي بر بازوي‌شان بسته شده بود شعارهايي از جمله مرگ بر اسلام آمريكايي ، اي ملك وهابي ننگت باد ننگت باد، سعودي صهيونيسم حامي هر تروريسم، ماموستا شيخ‌الاسلام شهيد راه رهبر كشته شده به دست عامل وهابيت و غيره سر دادند.
در ادامه‌ي اين تجمع مجتبي احمدي نماينده‌ِي‌ جنبش دانشجويان جهان اسلام در جمع تجمع‌كنندگان گفت: شايد فكر كنيد زماني كه از غد‌ه‌سرطاني حرف مي‌زنيم منظورمان اسراييل است البته اسراييل اولين و جدي‌ترين غده سرطاني در جهان اسلام است اما غده سرطاني ديگري در جهان اسلام از مدت‌ها پا به عرصه گذاشته و پايگاه نظام سلطه در جهان اسلام بوده است كه در لواي اسلام و با شعارهاي عوام‌فريبانه آمده‌اند.
وي در ادامه گفت: حضرت روح‌الله به ما ياد داد جبهه‌ي جدي‌تر از آمريكا مقابل ما قرار گرفته است كه آن اسلام آمريكايي است.
وي در ادامه افزود: مساله‌ي نفاق بسيار جدي است و نبايد از آن غفلت كرد چرا كه ماجراي نفاق امروز پررنگ شده و شاهد منافقان داخلي هستيم و سعي دارند كه جريان نفاق را در ميان تشيع و تسنن گسترش دهند در حالي كه دعواي ما دعواي شيعه و سني نيست بلكه دعواي استضعاف و استكبار است.
احمدي با بيان اينكه ما معتقديم حج ما بچه مستضعف‌ها از ما گرفته شده است تصريح كرد: اگر قدس شريف به دست صهيونيسم و اسراييل اشغال شده كعبه به دست آل سعود و صهيونيسم اشغال شده است.
وي در ادامه به اجلاس نشست اديان كه در نيويورك و با مديريت آل سعود برگزار شد گفت: وظيفه‌ي ما دانشجويان است كه نگذاريم آرمان‌هاي جهان اسلام و نهضت مستضعفين به فراموشي سپرده شود.
به گزارش ايسنا،‌ در ادامه طهمورثي سخنگوي جنبش دانشجويان جهان اسلام با اشاره به كشتار برادران ،‌خواهران و مادران ما در اقصي نقاط دنيا گفت: خون شيعيان در يمن ، عربستان كه با حمايت آمريكا و اسراييل ،‌عربستان به زمين مي‌ريزد و اتفاقات كشمير را نبايد فراموش كرد كه با حمايت آل سعود اتفاق مي‌افتد چرا كه بازيچه‌ي دست استكبار جهاني است و هدف اصلي ما خائنان جهان اسلام هستند چرا كه در كنار ضربه‌اي كه از دشمنان خارجي مي‌خوريم ضربه‌اي كه از منافقان مي‌خوريم بسيار سنگين‌تر است.
وي در ادامه به مساله‌ي كردستان ، بلوچستان و غيره اشاره كرد و گفت: ما همدرد تك تك برادران مسلمان در جاي جاي جهان اسلام هستيم و به خانواده‌ي شهدا تسليت مي‌گوييم.
وي همچنين به كشتار مسلمانان يمن اشاره كرد و افزود:‌اسراييل غده سرطاني است و در حالي كه با توجه به شكست‌هاي پياپي تا به حال بايد تاريخ مصرف او به پايان مي‌رسيد شاهديم كه هنوز حضور دارد و اين به خاطر حمايت‌هايي است كه از آن مي شود و اينها تلاش دارند اسلام صهيونيستي را در كنار اسلام ناب محمدي(ص) بسازند پس ما نبايد بگذاريم اسلام ساختگي آمريكايي و صهيونيستي به جاي اسلام ناب محمدي(ص) در جهان به پا شود و اين وظيفه‌ي دانشجويان جهان اسلام است.
طهمورثي در ادامه گفت:‌ دولت آل سعود و خائنان بدانند كمك‌هاي آنها براي تفرقه در ام‌القراي جهان اسلام به جايي نمي‌رسد همانطور كه كمك آنها به اغتشاشگران در ايران بي‌نتيجه ماند و شاهد حضور ميليوني در صحنه‌ي انتخابات كه نشان‌دهنده‌ي ولايت‌پذيري مردم ايران بود هستيم و نشان دادند كه آماده براي حضور امام زمان (عج) هستند.
وي تصريح كرد: كميته‌ي طلاب و دانشجويي براي پايان حج آمريكايي و احياي حج محمدي(ص) تلاش خواهد كرد و دولت‌هاي خائن بدانند كه در مقابل آنها دولت‌ها و بلكه و ملت‌هاي بيدار جهان اسلام حضور دارند.
به گزارش ايسنا، صحبت‌هاي طهمورثي با سر دادن شعارهايي از جمله وهابي صهيونيسم نابود بايد گردد، پايان يافت.
به گزارش ايسنا، در ادامه‌ي تجمع افضل‌زاده يكي از دانشجويان تجمع كننده گفت: تا كي بايد شاهد باشيم مسلمانان و مظلومان عالم توسط كساني كه اسم مسلماني را به دوش مي‌كشند كشته مي‌شوند.
وي افزود: تا كي شاهد باشيم خادمين حرمين شرفين با آمريكا مذاكره مي‌كنند كه مشكلات جهان اسلام را حل كنند. و تا كي شاهد باشيم كه رييس‌جمهور خائن مصر اين قدر در حق مسلمانان خيانت مي‌كند.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه مسلمانان و دانشجويان بيدار هستند افزود: آقاي مصر و عربستان و كساني كه اسم جهان اسلام را به دوش مي‌كشيد ، تروريست‌هاي عربستان و تروريست‌هايي كه عربستان، بلوچستان، كردستان و پاكستان و مسلمانان آنها را به خون كشيده‌ايد تا كي مي‌خواهيد از دشمنان حمايت كنيد.
افضل‌زاده با اشاره به مذاكرات دولت‌هاي عربستان ،‌اردن با آمريكا و خائن خواندن اين دولت‌ها گفت: اين موجي كه به پا شده خاموش نخواهد شد و بايد بدانيد كه جنبش دانشجويي بيدار است و پشت رهبري ايستاده‌ و واي به روزي كه رهبري بگويد كه شمشير بكشيد و به صحنه آييد.
در ادامه حجت‌الاسلام سجادي نماينده‌ي طلاب حاضر در تجمع با اشاره به آيه‌اي از قرآن كريم گفت: خداوند در قرآن مي‌فرمايند كساني كه براي ما قيام مي‌كنند و كساني كه شكم سير مي‌كنند و چنگ به جان مسلمانان مي‌زنند متفاوت هستند .
وي افزود: ما همگي همدرديم و از مشكلات جهان اسلام رنجوريم. اما نبايد به اين نگاه كنيم كه عده‌ي ما كم است چه بسا گروه اندكي به اذن و ياري خدا بر گروه بسياري پيروز مي‌شوند.
حجت‌الاسلام سجادي ضمن اينكه حركت ايجاد شده را حركتي مقدس تعبير كرد افزود: اين حركت بايد پيگيري شود و ما آمده‌ايم كه اعتراض كنيم به آن شكم‌پاره‌ها و شيوخ آمريكايي كه به اسم اسلام كعبه را غصب كرده‌اند و امت اسلام را به تمسخر گرفته‌اند.
وي تصريح كرد: مشكل ما عبدالمالك ريگي نيست بلكه مشكل ما وهابيت است و نمي‌دانم چرا مسوولين صحبت از وحدتين مي‌كنند در حالي كه حذف وحدت با عربستان چه معنا دارد چرا كه آنها مسلمان نيستند بلكه مسلمان‌كش هستند.
وي در ادامه با عرض تسليت به خانواده‌ي معزز شهدا گفت: اميدواريم به ياري هم اين وحدت مثل فداييان اسلام حفظ شود و ما تا آخر ايستاده‌ايم.
به گزارش ايسنا، در پايان صحبت‌هاي حجت‌الاسلام سجادي تجمع‌كنندگان به سر دادن شعارهايي از جمله ياحسين ، هيهات من‌الذله ، وهابي صهيونيسم محكوم بايد گردد، واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد ارتش دنيا نتواند كه جوابم دهد، ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند، حسين حسين شعار ماست شهادت افتخار ماست پرداختند و در ادامه به نوحه‌خواني و سينه‌زني پرداختند.
به گزارش ايسنا، ‌در پايان اين تجمع پس از قرائت قطعنامه‌ي پاياني تجمع و شعار الله‌اكبر خامنه‌اي رهبر در پايان هر بند آن، تجمع‌كنندگان به امضاي طوماري با مضمون زير پرداختند:
در اعتراض به اقدامات خائنانه‌ رژيم سرسپرده و دست نشانده‌ي آل سعود و خفقان حاكم بر مناسك سياسي عبادي حج و همچنين مجاز نبودن برپايي راهپيمايي سراسري اعلام برائت از مشركان و كفار حربي به ويژه آمريكاي جهانخوار و اسراييل غاصب و نژادپرست خواهان تحريم حج عمره و مفرده تا تحقق آرمان حج ابراهيمي هستيم.
به گزارش خبرنگار ايسنا، در پايان اين تجمع با اسپري مشكي در خيابان سفارت عربستان به نوشتن شعارهايي از جمله مرگ بر آل سعود ، الموت الخائن الحرمين مستضعفين، پرداختند و تجمع‌كنندگان به سر دادن شعارهايي عليه آل سعود پرداختند و سپس متفرق شدند.
قطعنامه پاياني تجمع دانشجويان مقابل سفارت عربستان
جنيش دانشجويان جهان اسلام در پايان تجمع طلاب و دانشجويان مقابل سفارت عربستان قطعنامه‌ي پاياني صادر كرد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبر گزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، متن اين قطعنامه به شرح زير است:
1- بار ديگر قلب امت اسلام و ملت ايران از به خاك و خون كشيدن فرزندان شيعه و سني خود در كردستان و بلوچستان جريحه‌دار شد. جرم ماموستا شيخ‌الاسلام، سران قبايل بلوچ ، فرماندهان سپاه و مردم بيگناه چه بود كه بايد در مسير وحدت امت اسلام اين گونه به خاك و خون كشيده شوند؟ بي‌ترديد هرگونه حركت تفرقه‌افكنانه در استان‌هاي غربي ما كه جز شاد كردن نظام كفر جهاني نتيجه‌اي به دنبال ندارد از طرف هر گروه و دسته‌اي كه باشد محكوم است و به كوري چشم دشمنان امت اسلام ملت قهرمان ايران با اتحاد فرزندان شيعه و سني خود به راه خويش براي اعتلاي اسلام و نابودي نظام سلطه با گام‌هاي استوارتر ادامه خواهند داد.
2- ما فرزندان معنوي رسول الله (ص) سالهاست كه شاهد كشتار بي‌رحمانه‌ي ملت‌هاي مسلمان و مستضعف دنيا و منطقه از جمله يمن ، غزه ، لبنان ، عراق ، افغانستان ،‌پاكستان و غيره به محوريت نظام سلطه و سران سرسپرده‌ي منطقه به ويژه مصر ، عربستان و اردن بوده‌ايم و آيا جرم اين ملت‌ها چيزي جز انتخاب راه مقاومت به جاي سازش در برابر مستكبرين جهان و زرسالاران صهيونيسم به رهبري آمريكا و انگليس است؟ بدون اين سران سرسپرده و بله قربان‌گويان نظام سلطه در منطقه كه دست آنان به خون مسلمانان و ملت‌هاي مستضعف آلوده است بايد از پيشگاه امت رسول‌الله عذرخواهي كرده و در پايان دادن به همكاريهاي خود با آمريكا ، انگليس و اسراييل راه اعتلاي جهان اسلام و نابودي جبهه‌ي مستكبرين را هموار نمايند در غير اين صورت بايد منتظر قيام و سيلي كوبنده‌ي ملت‌هاي خود باشند تا انشاءالله به مثابه سلطنت منحوس پهلوي طومار آنها برچيده شده و به زباله‌دان تاريخ بپيوندند.
3- بدون ترديد امروز جبهه‌ي منافقين منطقه‌اي در قالب و عناوين اسلامي عوام‌فريبانه رخ مي‌نمايند اما همگان به ياد دارند كه حضرت روح‌الله با معرفي اينان به عنوان اسلام آمريكايي و اسلام ناب محمدي (ص) از راه اين رياكاران منافق جدا نمودند و امروز علماي درباري وهابي و رژيم سفاك و سرسپرده آل سعود به سلسله جنبان جريان اسلام آمريكايي و سنگر فرماندهي عمليات تروريستي عليه اسلام ناب محمدي و عارفان مبارزه‌جوي اعتلاي راه حق تبديل گشته ليكن انشاءالله خون اين شهدا زمينه‌ساز بيداري هرچه بيشتر ملت‌هاي آزاده و به زير كشيدن حكومت‌هاي مزدور خواهد شد.
4- ما بر اين باوريم كه حركت‌هاي تروريستي اخير به قصد بي‌ثبات سازي كشور و عدم استقرار دولت دهم مي‌باشد و بدون شك نقش جريان نفاق جديد در اين زمينه نقش پررنگ و نابخشودني است و به فضل الهي با پاسخ دندان‌شكنانه ملت انقلابي ايران مواجه خواهند شد.
5-در اين راه رسانه‌هاي عمومي و به خصوص صدا و سيما وظيفه دارند به تبيين نقش حكومت‌هاي سرسپرده و خائن منطقه به خصوص عربستان كثيف پرداخته و دست از ملاحظه‌كاري خود ساخته بردارد.
6- از دولت دهم نيز مي‌خواهيم با تجديدنظر با روابط خود با رژيم غاصب و مزدور سعودي و وهابيون صهيونيسم آرمان دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم را هرچه بيشتر تحقق بخشد.
7-در پايان از همه‌ي ملت‌هاي مسلمان و به ويژه حاجيان بيت‌الله الحرام خواهانيم كه حج امسال را هرچه انقلابي‌تر به پا دارند و با پايان دادن به حج تشريفاتي آمريكايي و احياي حج ناب ابراهيمي با برپايي تظاهرات برائت از مشركين راه آزادسازي مكه و مدينه از دست رژيم غاصب آل سعود را هموار نمايند.

0 نظرهای شما: