تلفات تصادف اتوبوس حامل دانشجويان دانشگاه آزاد شيراز به 6 تن رسيد

تلفات تصادف اتوبوس حامل دانشجويان دانشگاه آزاد شيراز به 6 تن رسيد
اسامي دو تن از دانشجويان كشته‌شده اعلام شد

1388/07/27 10-19-2009 17:09:53
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - حوادث
آمار تلفات جاني حادثه تصادف اتوبوس حامل دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات شيراز با اتوبوسي ديگر در محور شيراز ـ اصفهان به شش تن رسيد
. محمدرضا رستگار ـ مدير روابط عمومي اورژانس شيراز ـ در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت مجروحان اين حادثه اظهار كرد: در حال حاضر 41 مجروح اين حادثه در بيمارستان‌هاي «نمازي» و «شهيد رجايي» شيراز بستري هستند، اين درحالي است كه دو دانشجو به نام‌هاي «افشين عظيمي» در بيمارستان نمازي، «رضا زارع» در بيمارستان رجايي جان خود را از دست دادند.
وي تصريح كرد: دقايقي پس از وقوع حادثه، عوامل اورژانس با حضور در محل تصادف مشاهده كردند كه سه تن در دم جان‌ باخته‌اند، اما يكي از كشته‌هاي حادثه در محلي بود كه در معرض ديد قرار نداشت كه هنوز مشخص نيست، چهارمين فرد كشته شده در اين حادثه دانشجو بوده يا نه، در نتيجه تعداد كشته‌شدگان در محل حادثه چهار تن بوده است.
گفتني است، در ساعات اوليه صبح امروز دو دستگاه اتوبوس كه يكي از آن‌ها سرويس دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات شيراز بود در كيلومتر 10 جاده شيراز ـ اصفهان، با هم برخورد كردند كه چهار تن از سرنشينان اتوبوس در دم جان باختند.

0 نظرهای شما: