سفر احمدی نژاد به اصفهان لغوشد، چون استاندار موافق نبود

سفر احمدی نژاد به اصفهان لغوشد،


سیاست > دولت - استاندار اصفهان گفت: «با اینکه رئیس جمهور مخالف تعویق سفر خود به اصفهان بود اما در جلسه‌ای که نمایندگان مردم اصفهان در مجلس با معاونان استانداری داشتند، مقرر شد که تا اجرایی شدن مصوبات این سفر به تعویق بیفتد
».
به گزارش فارس علیرضا ذاکر اصفهانی یکشنبه شب در برنامه شبکه اصفهان اظهار داشت: «رئیس جمهور در آخرین سفر خود به اصفهان که با استقبال گسترده مردم نیز روبرو شد، نخستین سفر خود در دولت دهم را به استان اصفهان اختصاص داد».
وی با بیان اینکه رئیس جمهور قرار بود در این هفته سفری را به استان اصفهان داشته باشد، افزود: «طبق اعلام دفتر رئیس جمهور قرار بر این شد تا در هفته جاری اصفهان میزبان رئیس جمهور محبوب و مردمی شود».
استاندار اصفهان افزود: «در این زمینه بخش اجرایی در استانداری اصفهان نیز آمادگی خود را اعلام داشت و قرار بر این شد تا مردم اصفهان فردا میزبان رئیس جمهور باشند».
وی با اشاره به عدم اجرایی شدن مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: «با نظر استانداری و جمعی از نمایندگان مردم اصفهان به دلیل اینکه مصوبات دور دوم سفرها که در کمتر از هفت ماه پیش به تصویب رسیده بود، عملیاتی نشده و انجام این پروژه‌ها نیز با محدودیت زمانی مواجه است قرار بر این شد تا سفر رئیس جمهور به استان اصفهان به زمان دیگری موکول شود».
ذاکر اصفهانی بیان داشت: «با تشکیل کارگروه‌های مختلف در استانداری، رئیس جمهور دومین سفر خود را به اصفهان خواهد داشت».

0 نظرهای شما: