در جمع طرفداران حزب موتلفه مطرح شد؛

در جمع طرفداران حزب موتلفه مطرح شد؛
انتقاد شديد عسگراولادي از هتك حيثيت موسوي و كروبي توسط افراطيون خشن

برخی افراد شدت عمل به خرج می‌دهند به نظر من اگر می‌خواهیم موسوي و كروبي را درون نظام نگه داریم، نباید آنها را لجن‌مال کنیم، این افراد حیثیت دارند


ایلنا: دبیر‌کل جبهه پیروان خط امام و رهبری‌گفت: برای بازگشت افراد به حق، خشن عمل نکنیم.
به گزارش ايلنا ، حبیب‌الله عسگر اولادی در جمع طرفداران حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور افراطی‌ها می‌گویند باید افرادی مانند موسوی و کروبی را محاکمه و اعدام کرد، این افراط است، این مساله دشمن‌تراشی افراطی‌ها را نشان می‌دهد که هر روز می‌خواهند یک آیت‌الله منتظری و بنی صدر برای نظام درست کنند و توجهی به وضعیت کشور نمی‌کنند.
وی تاکید کرد: آقایان موسوی و کروبی اگر می‌خواهند به نظام برگردند باید پایبندی خود به قانون اساسی، نظام، امامت، ولایت را اعلام کنند. این افراد از دایره انقلاب بیرون رفته‌اند اما باید با آنها صمیمانه صحبت کرد. عسگر اولادی افزود: برخی افراد شدت عمل به خرج می‌دهند به نظر من اگر می‌خواهیم این افراد را درون نظام نگه داریم، نباید آنها را لجن‌مال کنیم، این افراد حیثیت دارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: آغوش رهبری باز است، ما باید کاری کنیم که این افراد به دامان انقلاب برگردند و برای بازگشت افراد به حق خشن عمل نکنیم. وی در پایان اظهار داشت: اگر انسان به حق اعتراض کند خداوند وعده داده که شیطان در کنارش قرار می‌گیرد.

0 نظرهای شما: