افرادي مانند حسينيان خواهان تشنج بيشتر در كشور هستند

هاشمي‌نژاد در گفت‌وگو با ايلنا:
افرادي مانند حسينيان خواهان تشنج بيشتر در كشور هستند

مشخص نيست كه مخالفين طرح وحدت ملي طرفدار ولايت فقيه هستند يا خيرمنافع اين افراد ايجاب مي‌كند كه اصولا شرايط فعلي در جامعه حاكم باشد تا بتوانند از اين طريق به اهداف خود برسند


خبرگزاری ایلنا:- مشاور ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري با انتقاد از برخي موضع‌گيري‌ها نسبت به طرح وحدت ملي گفت:تهيه‌كنندگان طرح وحدت ملي به سنگ‌اندازي‌هاي طرف مقابل توجه نكنند.
حجت الاسلام احمد هاشمي‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا نسبت به موضعگيري اخير روح‌الله حسينيان در برابر طرح وحدت ملي كه از سوي دلسوزان نظام تهيه شده است انتقاد كرد وگفت: طبيعي است كساني كه دوستدار انقلاب و خواهان آرامش در مملكت هستند بايد از اين طرح استقبال كنند.
وي ادامه داد: همان طور كه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در مجلس خبرگان رهبري فرمودند اين طرح توسط تعدادي از دلسوزان نظام تهيه شده‌است كه باهنر نيز به آن اشاره كرده‌اند. برادر شهيد هاشمي‌نژاد تاكيد كرد: اما از اظهارات روح‌الله حسينيان مبني بر اين كه اين طرح فتنه جديد بوده ‌است و همان اتهاماتي را كه به ميرحسين موسوي نسبت داده‌اند را به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و باهنر نسبت مي‌دهند پيداست كه مخالف وحدت ملي هستند.
وي تصريح كرد: به نظر مي‌رسد آنچه كه از طرف برخي از نظاميان و غيرنظاميان مطرح شده و در مقابل طرح مذكور موضع‌گيري كرده‌اند خواهان تشنج بيشتر در كشور باشند. مشاور ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: البته منافع اين افراد ايجاب مي‌كند كه اصولا شرايط فعلي در جامعه حاكم باشد تا بتوانند از اين طريق به اهداف خود برسند.
بنابراين با هر نوع وحدت ملي انسجام و آرامش در جامعه مخالفت خواهند كرد. وي خاطرنشان كرد: اما در مقابل دلسوزان نظام و در راس آنها آيت‌الله هاشمي رفسنجاني بايد در اين زمينه تلاش كنند. هاشمي‌نژاد با تاكيد براين كه تهيه‌كنندگان طرح وحدت نبايد به سنگ‌اندازي‌هاي طرف مقابل توجه كنند ادامه داد: مشخص نيست كه اين افراد طرف ولايت فقيه هستند يا خير زيرا اگر طرفدار مقام معظم رهبري هستند نبايد در جهت مخالف آن حركت كنند.
قطعا معظم‌‌له به هيچ‌وجه خواستار وجود تنش در جامعه نيستند بنابراين اين كار آنها به نوعي مخالفت با ولي فقيه زمان محسوب مي‌شود اما من اميدوارم كه اين طرح با موفقيت عملي شده و پيش برود. برادر شهيد هاشمي‌نژاد با بيان اين كه شخصيت آقاي هاشمي‌رفسنجاني مورد احترام انقلاب، امام(ره) و مردم بوده و هست افزود: قطعا امثال آيت‌الله هاشمي رفسنجاني كه در تحقق انقلاب نقش داشته‌اند و نمي‌توانند نسبت به اين موضوعات بي‌تفاوت باشند بنابراين مجددا وارد عرصه شده و بايد بشوند در اين راستا نبايد به موضع‌گيري‌هاي اين آقايان چه نظامي و غيرنظامي توجه كنند.
مشاور ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري در بخش ديگري از اين گفت‌وگو با انتقاد از موضع‌گيري‌هاي اخير محمدجواد لاريجاني نسبت به نيروهاي دلسوز انقلاب،‌ بيت حضرت امام(ره) و شخص حاج حسن‌آقا يادگار گرانبهاي بنيانگذار كبير انقلاب اظهارداشت: لاريجاني به جاي اين كه نسبت به اين افراد جسارت كند ابتدا ابهامات مذاكره محرمانه‌اش با انگليسي‌ها در زمان انتخابات سال 76 براي به روي كارآوردن كانديداي مورد نظر را براي مردم توضيح بدهد.
وي با بيان اين كه البته مردم آگاه‌ بوده و اين مسائل را مي‌دانند اضافه كرد:‌ لاريجاني نه سابقه آنچناني در انقلاب دارد كه بخواهد راجع به اين مسائل صحبت كند و همچنين نه آنقدر سابقه روشن سياسي كه اظهارنظر كند بلكه بايد موضعش را در خصوص مذاكره محرمانه با وزير امور خارجه آمريكا و انگليسي‌ها تشريح كند تا مردم با چهره واقعي وي آشنا شوند.
.

0 نظرهای شما: