در تماس تلفني رييس جمهور پاكستان با احمدي نژاد تاكيد شد:

در تماس تلفني رييس جمهور پاكستان با احمدي نژاد تاكيد شد:
تعيين جدول زمان بندي به منظور ريشه كني تروريست‌هاي جنايتكار

1388/07/27 10-19-2009 13:17:21 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
روساي جمهور ايران و پاكستان بر ضرورت همكاري مشترك و تعيين جدول زمانبندي مشخص به منظور مقابله و ريشه كني جنايتكاران تروريست تاكيد كردند

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر محمود احمدي نژاد در تماس تلفني رييس جمهور پاكستان و در پاسخ به اظهار همدردي وي به خاطر اقدامات تروريستي اخير در سيستان و بلوچستان با تاكيد بر روابط برادرانه و دوستانه دو كشور و دولت تصريح كرد : ايران و پاكستان روابط برادرانه اي با يكديگر دارند اما حضور عوامل تروريستي در پاكستان قابل توجيه نيست و دولت پاكستان بايد كمك كند كه جنايتكاران هر چه زودتر دستگير و مجازات شوند.
رييس جمهور تاكيد كرد: مقابله با جنايتكاران تروريست امري ضروري است و بايد با همكاري مشترك و جدول زمانبندي به مقابله جدي با آنها پرداخت .
دكتر احمدي نژاد همچنين اظهار اميدواري كرد؛ دولت و مردم پاكستان هر چه زودتر بر مسايل تروريستي داخل كشورشان فائق آيند.
آصف علي زرداري رييس جمهور پاكستان نيز در اين تماس تلفني با اظهار تاسف و تسليت به مردم و دولت جمهوري اسلامي ايران به خاطر جنايت تروريستي در سيستان و بلوچستان اظهار داشت : هر گونه ناراحتي و غمي كه به ملت ايران وارد شود، ملت و دولت پاكستان در آن غم، خود را شريك مي دانند .
وي ضمن محكوم كردن اين اقدام تروريستي گفت : تروريست ها تاكنون جنايات زيادي را نيز عليه دولت و ملت پاكستان مرتكب شده اند از اين رو عمليات گسترده اي را براي مقابله با آنها آغاز كرده ايم . به عنوان رييس جمهور در مقابل اقدامات آنها ساكت نخواهم نشست و هدف ما ريشه كني كامل آنان مي باشد .
وي همچنين خواستار همكاري مشترك نيروهاي امنيتي دو كشور براي مقابله با تروريست ها شد و با سخنان دكتر احمدي نژاد مبني بر تعيين جدول زمانبندي براي ريشه كني كامل تروريست ها موافقت كرد.

0 نظرهای شما: