مطهري در پاسخ به مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور:

مطهري در پاسخ به مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور:
جوانفكر اعتقادی به آزادی بیان ندارد

آقای جوانفکر همچنان که از نامشان بر می‌آید فکر جوان و ناپخته‌ای دارند / سخنان جوانفکر حاکی از آن است که ایشان اعتقادی به آزادی بیان ندارد و میل به بت سازی و مصون نگاه داشتن مقامات عالی‌رتبه از اجرای عدالت درباره آنها دارد
.
خبرگزاری ایلنا:- مشاور مطبوعاتي احمدي‌نژاد در واكنش به طرح پيشنهادي علي مطهري؛ سخنان وي را " حرافی‌های توهین آمیز و وقیحانه" خوانده بود. اين درحالي است كه فرزند شهيد مطهري در اين طرح خواستار عذرخواهي محمود احمدي نژاد و ميرحسين موسوي از مردم براي ايجاد وحدت ملي در كشور شده بود
.
علي مطهري در گفت‌وگو با ايلنا در واكنش به سخنان روز گذشته علي اكبر جوانفكر گفت: من گفته بودم برای التیام وحدت ملی باید دو طرف اصلی ماجرا یعنی آقای موسوی و آقای احمدی‌نژاد که هر دو در پدید آمدن و ادامه این فتنه نقش داشته‌اند و البته نقش آقای موسوی را بیشتر می‌دانم بايد به اشتباهات خود اعتراف کنند و از مردم عذرخواهی نمایند.
وي در ادامه خطاب به مشاور مطبوعاتي احمدي‌نژاد؛ افزود: آقای جوانفکر همچنان که از نامشان بر می‌آید فکر جوان و ناپخته‌ای دارند كه برآشفته و گفته‌اند " اینها حرافی‌های توهین آمیز و وقیحانه بود ". من نفهمیدم کجای حرف من وقیحانه بود؟
نماينده تهران ادامه داد: من معتقدم اگر آقایان موسوی و احمدی‌نژاد که به رغم تضاد با یکدیگر مانند دو تیغه یک قیچی برای قطع ریشه انقلاب اسلامی به حرکت در آمده‌اند از اعتراف به اشتباه خود و عذرخواهی از مردم خودداری نمایند؛ قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم این دو نفر را به طور همزمان محاکمه نماید.
البته اجرای حکم احتمالی آقای احمدی‌نژاد به بعد از دوره ریاست جمهوری ایشان موکول گردد. مطهري در پايان گفت: سخنان آقای جوانفکر حاکی از آن است که ایشان اعتقادی به آزادی بیان ندارد و میل به بت سازی و مصون نگاه داشتن مقامات عالی رتبه از اجرای عدالت درباره آنها دارد و این به صلاح کشور نیست.

0 نظرهای شما: