فرمانده نیروی زمینی سپاه آمریکا و بریتانیا را متهم نمود

فرمانده نیروی زمینی سپاه آمریکا و بریتانیا را متهم نمود


14:14 1388 / 07 / 27 مسکو، 27 مهر، خبرگزاری «ریا نووستی» "محمد پاکپور" فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که بریتانیا و آمریکا اشراری که در عملیات خونین تروریستی جنوب شرقی ایران شرکت داشتند را آموزش داده و آنها را تجهیز کرده اند.

این مطلب را "فرانس پرس" گزارش داد.
بر اساس آخرین گزارشات موجود قربانیان عملیات تروریستی در جنوب شرقی ایران که روز یکشنبه علیه مقامات لشکری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رخ داد، به 49 نفر رسیده است. یک تروریست انتحاری خود را در کنار خودروی حامل معاون فرمانده نیروی زمینی سپاه در شهر سرباز استان مرزی سیستان و بلوچستان ایران منفجر کرد. در میان قربانیان چندین تن از مقامات عالیرتبه سپاه، مردم عادی و بزرگان قبایل محلی که برای شرکت در همایش وحدت شرکت کرده بودند، دیده می شوند.
پاکپور اعلام کرد: بریتانیایی ها و آمریکایی ها تروریستان را در یکی از کشورهای همسایه آموزش داده اند. دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی خواهند که وحدت در کشور برقرار گردد.
پیش از این "علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد که به اعتقاد وی، آمریکا در این عملیات تروریستی دست دارد. همچنین رسانه های گروهی نیز گزارش دادند که از نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عناصر خارجی مرتبط با آمریکا در این عملیات تروریستی دست دارند.
"یان کلی" سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا هرگونه دست داشتن در عملیات تروریستی در جنوب شرقی ایران را رد کرده و آن را محکوم می کند.

0 نظرهای شما: