برگزاری اکسپوی هنری برای حمایت از کودکان سرطانی در تبریز

برگزاری اکسپوی هنری برای حمایت از کودکان سرطانی در تبریز
تبریز - خبرگزاری مهر: دومین اکسپوی هنری حمایت از کودکان سرطانی روزهای 29 تا چهارم مرداد به مدت هفت روز در فرهنگسرای پارک خاقانی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در تبریز، نمایشگاه امسال شامل بخش های عکس، نقاشی، کاریکاتور، خطاطی، بدلیجات، معرق، صنایع چرمی، شمع، مجسمه و حجم، ویترای، کارت پستال و جعبه کادو، گل های پرورشی، شیرینی پزی(نان شیرینی) و کافه گیاهان دارویی خواهد بود که در 12 غرفه این آثار به نمایش گذاشته می شوند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه استفاده از هنر برای حمایت از کودکان سرطانی اعلام شده است.
از آنجا که بیماری سرطان رفته رفته در جامعه بیشتر شده و کودکان قسمت معصومی هستند که این درد را لمس می کنند این نمایشگاه با عنوان حمایت از کودکان سرطانی شکل گرفت.
دانشگاه پیام نور، شهرداری فرهنگی تاریخی منطقه 8 تبریز، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، میراث فرهنگی و صنایع دستی آذربایجان شرقی، انتشارات ستوده، انجمن خیریه نیکوکاری تبریز و انجمن همراهان طب سنتی از جمله همراهان و همکاران برگزاری این نمایشگاه هستند.
سال گذشته اولین نمایشگاه حمایت از کودکان سرطانی تبریز برگزار شد که طی چهار روز هشت هزار نفر از آن بازدید کرده و مبلغ 40 میلیون ریال برای کودکان سرطانی بیمارستان کودکان تبریز جمع آوری شد.
هزینه کرد این مبالغ زیر نظر اعضای برگزاری نمایشگاه بوده به طوری که طبق رسیدهای ارائه شده بیشترین خرج مربوط به تهیه دارو بوده است.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۰:۵۱ , ۱۳۸۹/۰۴/۲۰

0 نظرهای شما: