"شهر بانو" برای نخستین بار در تهران افتتاح می شود

"شهر بانو" برای نخستین بار در تهران افتتاح می شود
شهردار منطقه 14 تهران گفت: شهربانو برای استفاده شخصی بانوان تهران برای اولین بار افتتاح می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدنژاد در نشست خبری در ساختمان جدید منطقه 14 شهرداری تهران با تشریح برنامه های افتتاح پروژه های این منطقه اظهار داشت: در روز میلاد امام سجاد (ع) 114 برنامه افتتاحیه در غالب 499 پروژه به بهره برداری می رسد. یکی از این پروژه ها مختص به بانوان است و با ایجاد شهربانو مجموعه امکاناتی نظیر مرکز خرید، مکان ورزشی، مراکز فرهنگی، کافی شاپ، کافی نت، مرکز آرایش بانوان و عکاسی برای استفاده بانوان افتتاح می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه 4 سرای محله در منطقه 14 افتتاح می شود، افزود: سرای محله دارای پکیجی مشتمل بر نیازهای فرهنگی و هنری و اجتماعی مردم نظیر کتابخانه، فضای سبز، پارک بازی کودکان، خانه آی تی، و مرکز کنترل آسیبهای اجتماعی، کلاس های آموزشی، قرائت خانه و خانه بهداشت و سلامت است.
شهردار منطقه 14 تصریح کرد: در ادامه برنامه هایی که به زودی به بهره برداری می رسد ایجاد کارگاهای تولیدی به منظور تامین معیشت زنان سرپرست خانوار و با ایجاد زمینه هایی برای حرفه آموزی آنها ایجاد نیز وجود دارد.
وی افزود: یکی دیگر از این فضاهای قابل بهره برداری ایجاد محیط فرآموز با ارائه آموزش به کودکان و نوجوانان با فرایند احترام به قانون، به طبیعت، به پدر و مادر است.محمد نژاد با اعلام اینکه سرانه فضای سبز این منطقه از رتبه 20 به رتبه دو در شهر تهران ارتقاء یافت، تاکید کرد: سرانه فضای سبز در این منطقه از 17 متر به 86/18 متر مربع رسیده است.
وی با اعلام اینکه بالغ بر 800 میلیارد ریال برای اجرای پروژها از یک سال گذشته هزینه شده است در خصوص صدرو پروانه ساختمانی در این منطقه تصریح کرد: از سال جدید با تدبیر شهردار تهران در ارائه بسته تشویقی تعداد مراجعه افراد برای دریافت پروانه ملکی افزایش یافته است و بر اساس یک برآورد از 15 فروردین تا 15 اردیبهشت 300 پروانه مسکونی و تجاری برای شهروندان در این منطقه صادر شده است.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۰:۵۶ , ۱۳۸۹/۰۴/۲۴

0 نظرهای شما: