آذربایجان ارمنستان را به جنگ تهدید کرد

آذربایجان ارمنستان را به جنگ تهدید کرد
وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در اظهاراتی اعلام کرد : در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات قره باغ، این جمهوری برای آزادی اراضی اشغالی از ارتش و تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ترند، "صفر ابی یف" که در چین بسر می برد با مقام های این کشور درباره روابط دو جانبه و مسائل منطقه به رایزنی پرداخت.
در این دیدار طرفین همچنین در مورد مناقشه قره باغ کوهستانی نیز تبادل نظر کرده اند. صفر ابی یف وزیر دفاع آذربایجان در مورد مناقشه قره باغ کوهستانی و روند کنونی و عامل اصلی به وجود آمدن آن توضیحاتی ارائه داد و بخاطر حمایت چین از موضع و تمامیت ارضی آذربایجان قدردانی کرد.
وی در دیدار با "لاین گوئانله" وزیر دفاع و عضو شورای حکومت چین گفت: آذربایجان همیشه با ترور و گروه های جنایی مبارزه کرده و آماده توسعه همکاریهای خود در این بخش با تمامی کشورها است. وی افزود: اراضی آذربایجان توسط ارمنستان اشغال شده است. لاکن بطور قطع اراضی اشغالی کشور آزاد خواهند شد. وی اضافه کرد: اگر مذاکرات حل صلح آمیز مناقشه قره باغ کوهستانی نتیجه نداشته باشد، آذربایجان برای حفظ تمامیت ارضی خود از تمامی امکانات و از جمله از ارتش جهت آزادی اراضی اشغالی کشور استفاده خواهد کرد. وزیر دفاع آذربایجان در عین حال از برنامه های در حال اجرا برای آمادگی ارتش آذربایجان برای تقابل با ارمنستان نیز خبر داد.
تاریخ انتشار، تهران: ۱۷:۲۰ , ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
***متاسفانه با توجه به فرهنگ قومی الهام علب اف، تنها زبان راه حل مناقشات، یاطاقان ترکی ، کشتار، قتل عام و اینگونه شیوه هاست. و این در جائی است که منطق و تمدن نزد اینگونه افراد که عاری از مدنیت هستند تنها در سلاح و بمب و شمشیر خلاصه می شود.

0 نظرهای شما: